preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek

Login
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Upisi u 1. razred 2024./2025.

Prijava - online obrazac
https://forms.gle/vG39f3kkXnXCagtGA
 

 

Udžbenici

Kutak podrške

Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:

strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com

e-Dnevnik

hiSTEMory

Školski autobus

 

Školsko zvono

                      

Radovi učenika


Video kutak



Literarni radovi   


 

 

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Školska kuhinja

Jelovnik

 

Škola na mreži

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 8. 2017.

Danas: 14
Natjecanja


Natjecanja

       

Edukativni linkovi

 


Matematika je zabavna

 

 

 


Hrvatski naivci

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Obavijest
Autor: Marija Stjepanović, 5. 9. 2020.

Osnovna škola „Dobriša Cesarić“
Neretvanska 10, Osijek

Temeljem Uputa za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 vezano za rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2020./2021. (Zagreb, 24. kolovoza 2020.) ravnatelj škole donosi

PROTOKOL POSTUPANJA U OSNOVNOJ ŠKOLI „DOBRIŠA CESARIĆ“ VEZANO UZ SPRJEČAVANJE I SUZBIJANJE EPIDEMIJE COVID-19 U ŠKOLSKOJ GODINI 2020./2021.

 

Upoznavanje s protokolom

Članovi Učiteljskog vijeća upoznati su sa protokolima na sjednici Učiteljskog vijeća.

Roditelji se upoznaju s protokolom preko školske mrežne stranice, na roditeljskim sastancima i putem komunikacijskih kanala ovisno o razrednom odjelu. Osim ovoga protokola na školskoj mrežnoj stranici su objavljene i Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 vezano za rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2020./2021. koje je dao HZJZ te Modeli i preporuke za rad u uvjetima povezanima s COVID-19 koje je dalo Ministarstvo znanosti i obrazovanja.

Postupanja roditelja

  • roditelji ne dolaze u školu u pratnji učenika ako imaju simptome zarazne bolesti (npr. povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja, proljev, povraćanje), ako im je izrečena mjera samoizolacije ili ako imaju saznanja da su zaraženi s COVID- 19;

  • roditelji ne dovode učenika u školu ukoliko ima simptome zarazne bolesti (npr. povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja, proljev, povraćanje), ima izrečenu mjeru samoizolacije ili imaju saznanja da je zaraženo s COVID-19. U školu ne dolaze ni učenici sa znakovima svih drugih zaraznih bolesti koje se prenose uobičajenim socijalnim kontaktom;
  • roditelji samostalno odlučuju o tome hoće li učenici u školu dolaziti i odlaziti sami ili u pratnji roditelja. Ukoliko roditelji odluče da će dovoditi i odvoditi dijete u školu, to mogu učiniti samo do ulaznih vrata škole. Dalje djecu preuzimaju učitelji. Iznimka su roditelji učenika 1. razreda prvog dana škole
  • ukoliko se ukaže neodgodiva potreba ulaska roditelja u školu, roditelji su se dužni pridržavati svih uputa za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 (evidencija ulaska/izlaska u školu, mjerenje temperature, dezinficiranje ruku, nošenje zaštitne maske, držanje preporučenog razmaka od 1,5 do 2 m);
  • roditelji imaju pravo u svakom trenutku biti informirani o napretku svoga djeteta i obratiti se predmetnom učitelju, razredniku, pedagoginji ili ravnatelju. Kontakt najprije treba uspostaviti telefonom ili na drugi prikladan način, a ako je potreban osobni dolazak u školu i razgovor, tada se treba pridržavati svih epidemioloških mjera;
  • roditeljski sastanci će se održati na daljinu osim za roditelje učenika prvog razreda koji mogu održati sastanak u školi uz pridržavanje svih epidemioloških mjera (npr. sastanak na otvorenom ili u školskom holu). Ukoliko roditelji zaziru od dolaska u školu, razrednik je dužan o svemu izvijestiti roditelje virtualnim putem;
  • roditelji su dužni izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u školu te u slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi/poslati dijete u školu, već se javljaju ravnatelju škole i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju i liječenju djeteta. Roditelji učenika od 1. do 4. razreda svaki dan prije odlaska u školu u djetetovu bilježnicu upišu vrijednost izmjerene temperature. Bilježnicu dijete donosi sa sobom u školu, a učitelj svakodnevno provjerava. Učenici od 5. do 8. razreda mogu samostalno mjeriti temperaturu te istu bilježe u bilježnicu koju pregledava učitelj prvi sat nastave. Ukoliko se tijekom boravka djeteta u školi dijete požali na simptome zaraznih bolesti ili se pojavi sumnja na povišenu temperaturu, neophodno je djetetu izmjeriti temperaturu u školi;
  • ako učenici razviju simptome COVID-19 tijekom boravka u školi, učitelji odmah obavještavaju roditelje koji su dužni u najkraćem roku doći po dijete. Do dolaska roditelja, učenika koji pokazuje znakove COVID-19 smjestit će se u prikladnu prostoriju uz nadzor učitelja.

Postupanja učitelja i stručnih suradnika

  • svi su djelatnici obvezni mjeriti tjelesnu temperaturu svaki dan prije dolaska na posao te u slučaju povišene tjelesne temperature ne dolaze na posao, već se javljaju telefonom ravnatelju i izabranom liječniku obiteljske medicine;
  • kod dolaska i odlaska s posla, svim se djelatnicima mjeri tjelesna temperatura beskontaktnim toplomjerom i utvrđuje imaju li respiratornih simptoma ili znakova drugih zaraznih bolesti. Kod osobe s povišenom temperaturom izmjerenom beskontaktnim toplomjerom (37,3° i više, ovisno na specifikaciji beskontaktnog toplomjera) preporučuje se mjerenje temperature i standardnim toplomjerom pod pazuhom te se povišena temperatura utvrđuje na temelju takvog mjerenja;
  • djelatnici s povišenom tjelesnom temperaturom i/ili respiratornim simptomima odmah napuštaju radna mjesta;
  • pri ulasku u školu svi su djelatnici dužni proći dezobarijeru, dezinficirati ruke te dežurnoj osobi koju odredi ravnatelj dati podatke o eventualnim respiratornim problemima. Dežurna osoba vodi evidenciju ulaska/izlaska ovlaštenog osoblja u koju upisuje podatak o temperaturi kao i podatke o eventualnim respiratornim simptomima;
  • učitelji koji imaju nastavu prvi školski sat dužni su dočekati učenike s kojima rade prvi školski sat na ulasku u školu, pobrinuti se da učenici postupaju po ovom protokolu te ih odvesti u njihove učionice;
  • svi su učitelji dužni u skladu s uputama ravnatelja voditi evidenciju boravka učenika u školi;
  • učitelji su dužni za vrijeme nastave, kao i malih i velikog odmora biti s učenicima u učionicama te ih upućivati u pojačanu osobnu higijenu, poticati fizički razmak i pravilno korištenje sanitarnih čvorova;
  • učitelji su obvezni nositi zaštitne maske jer razmak u učionicama između svih osoba nije veći od 1,5 m;
  • učitelji predmetne nastave obvezni su nositi masku kada rade u razrednoj nastavi;
  • učitelji i svi drugi djelatnici obvezni su nositi maske kod prolaska hodnikom kao i u vrijeme kontakta s odraslim osobama;
  • svim se učiteljima savjetuje provoditi nastavu na otvorenom u skladu sa specifičnostima svojih predmeta;
  • učenik koji razvije simptome bolesti u školi izolira se u  zasebnoj prostoriji dok po njega ne dođe roditelj, a učitelj koji nadzire učenika treba koristiti vizir, masku i jednokratnu pregaču. Po odlasku učenika iz škole, dezinficira se prostorija u kojoj je učenik bio izoliran, zaštitna oprema se zbrinjava na odgovarajući način, a ruke se operu vodom i sapunom ili dezinficiraju.

Postupanja učenika

  • učenici dolaze u školu prema rasporedu koji je objavljen na stranicama škole
  • pri ulasku u školu učenici pod nadzorom dežurnog učitelja prolaze dezobarijeru, te odlaze u svoju učionicu poštujući fizički razmak uz obveznu dezinfekciju ruku. Prednost u higijeni ruku daje se tekućoj vodi i sapunu uz korištenje jednokratnih papirnatih ubrusa.
  • učenici svakog razreda borave u svojoj učionici sjedeći prema utvrđenom rasporedu
  • male i veliki odmor učenici provode u učionicama.
  • sanitarne čvorove učenici trebaju koristiti prema uputama učitelja poštujući ograničenja o broju učenika u istima: u jednom sanitarnom čvoru istovremeno smije biti do troje učenika;
  • ukoliko učitelji odrede nastavu na otvorenom, učenici u pratnji učitelja odlaze na školsko dvorište poštujući sve mjere ulaska, odnosno izlaska iz škole.

Postupanja administrativnog i tehničkog osoblja

Prilikom postupanja tehničkog osoblja, posebnu pozornost treba obratiti na sljedeće:

  • redovita higijena školskog prostora;
  • kontrolirati i nadopunjavati količinu dezinficijensa za ruke;
  • svakodnevno na početku i na kraju svake smjene potrebno je primjereno čišćenje i dezinficiranje prostorija;
  • prostorije u školi obvezno je prozračiti više puta dnevno, svakako prije dolaska i nakon odlaska učenika i to u trajanju od najmanje pola sata te pod odmorima ili na način, ako to vremenske prilike dopuštaju, da se ostavi otvoren prozor tijekom nastave.
  • dodirne površine kao što su kvake, ručke na prozorima, radne površine, tipkovnice, slavine u toaletima i kuhinjama, tipke vodokotlića, daljinski upravljači, prekidači za struju te druge dodirne površine koje koristi veći broj osoba neophodno je dezinficirati više puta dnevno;
  • nošenje maski i rukavica obavezno je za sve tehničko osoblje;

Administrativno osoblje vodi evidencijsku knjigu o vrijednostima tjelesne temperature kao i o eventualnom postojanju respiratornih simptoma.

Sve upute vezane za dolazak na posao kao i utvrđivanje tjelesne temperature navedene u dijelu koji se odnosi na učitelje i stručne suradnike vrijedi za administrativno i tehničko osoblje.

Postupanja ravnatelja

Ravnatelj je dužan provoditi sve preporuke ukoliko ima uvjeta za to, odnosno, dužan ih je prilagoditi uvjetima rada u školi vodeći računa o sigurnosti svih učenika i djelatnika.

Ravnatelj je dužan voditi brigu o provođenju i poštivanju općih mjera sprječavanja širenja zaraze.

Ravnatelj je dužan upoznati djelatnike i roditelje sa svim uputama i preporukama vezanih za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19.

Ravnatelj ima pravo tražiti pomoć u provođenju sigurnosnih mjera od osnivača, lokalne uprave, Stožera civilne zaštite i Ministarstva znanosti i obrazovanja.

Organizacija rada škole

Rad škole organiziran je na način da se osigura koliko je moguće socijalno distanciranje (fizički razmak).

Svaki razred boravi u jednoj prostoriji (učenici ne mijenjaju učionice). U slučaju kretanja po školi, učenici i djelatnici škole kreću se uvijek desnom stranom hodnika kako je i označeno trakama na podu.

U sanitarnim čvorovima na jasno vidljivim mjestima bit će istaknut maksimalan broj korisnika uz upute za pravilno pranje ruku.

Dostavu za potrebe škole preuzimaju nadležni djelatnici škole na vanjskim vratima, a ulaz je dozvoljen iznimno serviserima i ostalim službama čije usluge su neophodne, uz obveznu mjeru dezinfekcije ruku i nošenja zaštitne maske.

Ovaj će Protokol biti mijenjan i prilagođavan u skladu s epidemiološkom situacijom, odnosno s uputama nadležnih institucija.

 

U Osijeku, 4. rujna 2020.

 

v.d. Ravnatelja

Marin Božić, prof.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju