« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Produženi boravak za učenike nižih razreda u našoj školi se organizira već dugi niz godina. Učenici u produženom boravku ostaju nakon redovne nastave, te pod stručnim nadzorom učiteljice učenje se isprepliće s igrom.
Veljača - prevrtača, tako ju nazivaju neki ljudi. Ovaj naziv odnosi se na vremenske promjene koje bi u veljači trebale biti česte. Bez obzira na vrijeme, veljača je u produženom boravku 1.a razreda doista bila „prevrtača“! Učenici su obilježili puno prigodnih datuma i na taj način se zabavili, ali ponešto i naučili. Uživali su i aktivno sudjelovali u zanimljivim i raznovrsnim aktivnostima.
Prva od njih bila je 2. veljače povodom Svjetskog dana školske igre kada su učenici u školu donijeli svoje omiljene igračke. Jedni su drugima predstavili svoje igračke i zatim vrijeme proveli onako kako najviše vole, u igri.
Svjetski dan čitanja naglas bio je idući koji smo obilježili. Učenici su čitali kratke tekstove po vlastitom izboru te se potom smještali na penjalicu čitanja koja služi za praćenje napretka istoga. Posebno su bili ponosni učenici koji su se svojim čitanjem smjestili na višu razinu penjalice.
S obzirom da je Svjetski dan kokica bio tijekom nastave na daljinu, mi smo ga obilježili 4. veljače s ostalim učenicima produženoga boravka. Učenici su saznali neke zanimljivosti o kokicama te ukrasili svoje vrećice i pripremili ih za filmsko poslijepodne u produženom boravku, jer - kakvo je to gledanje filma bez kokica?! J
Radionica povodom Svjetskog dana sigurnijeg interneta bila je posebno korisna s obzirom da djeca znatan dio vremena provode na internetu, bilo zbog igre ili školskih obveza i zadaća. Učenici su upoznati s prednostima, ali i nedostatcima interneta te načinima na koje se mogu zaštititi, odnosno reagirati u određenim situacijama. Slikovnica Sigurni s Neticom približila je učenicima navedene sadržaje, a posebno im se svidjela i društvena igra Sigurnost na internetu. Na kraju radionice u mobilne uređaje od papira upisivali su i ucrtavali poruke za svoje prijatelje.
Kako je spomenuto i na početku, tijekom veljače vrijeme može biti promjenjivo, između ostaloga i kišovito. Upravo zato 10. veljače obilježili smo i Svjetski dan kišobrana. Nakratko smo se vratili u prošlost i same početke kišobrana te saznali nešto o materijalima od kojih su bili izrađeni, njihovim namjenama, izgledu i ostalim zanimljivim informacijama. Učenici su opisivali svoje, a zatim od kolaž papira izradili trodimenzionalne kišobrane.
Jedna od zanimljivijih radionica u veljači svakako je bila ona povodom Svjetskog dana radija. Nakon susreta s radijem kao jednim od sveprisutnih medija današnjice, učenici su poslušali dječje radijske emisije koje su im poslužile kao motivacija u osmišljavanju i izvedbi vlastitih. Tako su učenici 1.a izveli nekoliko radijskih emisija u kojima su se mogle čuti zanimljive činjenice o životinjama, a posebno mačkama, Likovnoj kulturi, ali i ljubavi prema baletu.
Valentinovo je svakako jedna od najčešćih asocijacija na veljaču. Kako se približavalo, tako su i prvašići počeli s izradom dekoracija i ukrasa za učionicu, ali i pisanjem pisama za svoje prijatelje i simpatije. Na sami dan Valentinova, učenici su sudjelovali u brojnim aktivnostima, a učionica je bila ispunjena ljubavlju. Podijelili su svoje ideje, a potom i saznali kako i zašto se Valentinovo uopće počelo obilježavati. Također, pomoću klupka vune izradili su razrednu mrežu ljubavi i objasnili što je za njih ljubav. Bilo je tu i igara kao što je Zaljubljeni bingo, Ljubavna igra, ali i Ljubavni dan - noć.
Osim Valentinova, 14. veljače obilježili smo i 100. dan nastave povodom kojega su učenici ponosno primili svoje diplome.
Danom ružičastih majica još jednom smo naglasili važnost i tako dali svoj doprinos u borbi protiv vršnjačkog nasilja.
Veljaču smo zaokružili maskenbalom koji je učenicima olakšao i učinio zabavnijim čitanje i glumljenje igrokaza o maškarama, ali i rješavanje matematičkih zadataka. Vesele pjesmice i šarene maske na učenicima svakako su uljepšale dan, ali i kraj ovoga mjeseca. Nadamo se da će i ožujak biti ovako šarolik i zanimljiv!
Matea Sopić