« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
U projektu su sudjelovali učenici 6. razreda
Treću godinu za redom uključili smo se u projekt „ Izlij vodu da nas ne bodu“ Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku (Odjel za biologiju), gdje entomolozi prate razvoj i kretanje tigrastoga komarca.
Građanska znanost ili Citizen science je znanstveno istraživanje koje provode volonteri(amateri). Sve više građana se uključuje u znanstvene projekte.
Prije nego što smo krenuli s praktičnim dijelom pogledali smo prezentaciju i saznali nešto više o tigrastim komarcima, o građi tijela, razmnožavanju ,prijenosu bolesti. Spoznali smo da je voda neophodna za razvoj komarca. Saznli smo kako možemo pridonjeti suzbijanju razvojnog ciklusa tigrastog komarc.
Zatim smo proveli istraživanje po uputama, pridržavajući se etapa istraživačkog rada.
Učenici su postavili klopke za komarce u svom dvorišu,vrtu, u bizini zgrade gdje žive.Nakon tjedan dana,klopke su donjeli na sat biologije gdje smo lupom gledali i brojali položena jajašca tigrastog komarca koja su bila položena na daščici koja se nalazila u vodi.
Dobivene podatke proslijedili smo odjelu za biologiju “ Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
Olivera Meter