« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
U srijedu, 28. rujna 2016., učenici 7. a razreda posjetili su Tvrđu bogatu kulturnom i povijesnom ostavštinom. Nastavnica iz povijesti, Jelena Červenjak Kmoniček, vodila je učenike na zanimljivo putovanje kroz stoljeća ovom tvrđavom.
U Tvrđi su nas dočekali voditelji radionice, mladi profesori povijesti, Iva Mudrinić i Hrvoje Pavić. Upoznali su nas s kartom stare Tvrđe i najvažnijim objektima u ovoj utvrdi.
Kako je vrijeme bilo lijepo, nastavili smo ugodnu šetnju i upoznavanje važnih dijelova i događaja iz prošlosti Tvrđe. Obišli smo Bastion i Vodena vrata (sjeverni ulaz u tvrđavu) – jedini očuvani od četiri ulaza koja je utvrda imala kada je sagrađena. Osobito nam se svidjela priča o zavjetnom kipu Sv. Trojstva koji je trebao čuvati grad od kuge te o izgradnji crkve Sv. Mihaela. Nakon upoznavanja Tvrđe započela je edukativna igra „Potraga za blagom“ koju su za nas osmislili voditelji radionice. Igra je bila zanimljiva i unijela je veselo raspoloženje u obilazak. Blago smo tražili po cijeloj Tvrđi raspodijeljeni u dvije skupine (žuta i zelena) prateći naputke u omotnicama i zadatke koje je svaka ekipa dobila. Pobjednici su osvojili slatkiše, ali su svi sudionici igre dobili priznanja za sudjelovanje u radionici. Na kraju ovoga lijepoga prijepodneva svi zajedno uživali smo u osječkim knedlama.
Nastavnica nas je pohvalila jer smo bili aktivni i veseli pa nas je nagradila šetnjom uz Dravu i uživanjem u jesenskome suncu. Po povratku u školu ispunili smo anketu o radionici. Zaključili smo da nam se sviđa ovakav način učenja povijesti i da ćemo rado opet sudjelovati u sličnoj radionici.
Iva Županić, 7.a