« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Integrirani sat
Osmanska baština na hrvatskim prostorima
Zahtjevno i opsežno gradivo o napadu Osmanlija na prostor Europe učenicima šestih razreda prikazali smo kroz suradnju različitih predmeta (Povijest, Hrvatski jezik, Glazbena kultura, Matematika). Učenici su na ovom projektnom zadatku radili nekoliko tjedana, a konačna prezentacija svih radova uslijedila krajem svibnja. Istraživanja su provodili iz navedenih predmeta. Za potrebe nastave Povijesti istraživali su povijesne podatke o Osmanlijama na hrvatskom prostoru, zavičajnu povijest (utjecaj Osmanlija na povijest Osijeka), gastronomski utjecaj (osmanske delicije na ovim prostorima), osmanski utjecaj na religiju, kulturu i običaje, način odijevanja osmanskih društvenih slojeva, osmanski bonton i izanimljivosti. Uz vodstvo učiteljice Jagode Koščević na satima Hrvatskoga jezika učenici su istraživali utjecaj turcizama na hrvatski jezik, a kao rezultat toga izradili su rječnik turcizama. Uvježbali su i dramski prikaz zasićen uobičajenim turcizmima u hrvatskome jeziku. Na satima Glazbene kulture uz učiteljicu Moranu Lakotić učenici su istraživali osmanski utjecaj na glazbu i karakteristični glazbeni oblik, sevdalinku. Promatrali su razvoj, tematiku i raširenost sevdalinke te slušali izdvojene primjere pjevača sevdaha. Sati Matematike uz učiteljicu Anitu Čorak usmjereni su na istraživanje arapskog utjecaja u znanosti, odnosno upoznavanje arapskih matematičara koji su doprinijeli u razvoju znanosti. Osim ovih aktivnosti, učenici su se odvažili na gastronosmki izazov i za sat prezentacije pripremili karakteristične gastronomske delicije, poput bureka i baklave. Za bolju koncentraciju i ugodniju atmosferu učenicima smo poslužili tursku kavu s mlijekom, a našem se satu sevdalinkom pridružila i pedagoginja Lada Ilić-Puharić. Učenici su kroz ovaj projektni zadatak samostalno istraživali, dograđivali i povezivali podatke te donosili vlastitke zaključke. Njegovali su multikulturalni pristup i toleranciju prema različitostima. Uvježbavali su vještine istraživačkog pristupa, kritičkog mišljenja, poduzetnosti, kreativnosti, timskog rada. U radu su se iskazali