« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Dan izumitelja na satu Povijesti
Glagoljica za znatiželjne
Epidemiološke mjere i online nastava nije nas obeshrabrila u tome da sate Povijesti učinimo zanimljivima i pustolovnima. Učenici šestih razreda obilježili su Međunarodni dan izumitelja istražujući glagoljicu na poseban način. Uz pomoć knjige "Glagoljica za znatiželjne" skupine autora sa Staroslavenskog instituta učenici su istraživali razvoj suvremenog hrvatskog jezika od njegovih samih početaka. Tako su doznali više podataka o izumiteljima prvog hrvatskoga pisma, a potom o praslavenskom jeziku i pismu karakterističnog naziva glagoljica. Naime, staroslavenska riječ glagolati u prijevodu znači govoriti, stoga možemo reći da su šestaši učili govoriti o materinjem jeziku. Nakon uvodne analize i usvajanja povijesnih činjenica, pred učenike je postavljen izazov: transkripcija i transliteracija, što znači da su iskusili govorenje na staroslavenskom jeziku i pisanje glagoljičnim pismom i prevođenje sa glagoljice. Upoznali su i razne vrste glagoljice te povijesne i druge okolnosti u kojima su se upotrebljavale. Usvojena znanja primijenili su i na karti obilježavajući znamenita glagoljaška središta. Za sve one koji bi na kratko poželjeli biti glagoljašima postavljamo u prilogu glagoljašku azbuku. Upoznajte je i napišite lijepu poruku za nekoga. Sretno!
Jelena Červenjak Kmoniček, prof.