« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
STEM aktivnosti u nastavi Povijesti
Ja kao grčki graditelj
Kulturna dostignuća Antičke Grčke i Zlatno doba Atene iznjedrilo je brojne spomenike koje danas obilaze turisti iz cijeloga svijeta. Usvajajući gradivo i istražujući povijesne činjenice o ovome razdoblju učenici su pokazali velik interes. Stoga je pred njih postavljen novi izazov - dobili su zadatak postati grčkim graditeljima na jedan dan! Učitelji uvijek vjeruju u svoje učenike, no njihova kreativnost ponekad nas ostavi bez riječi. Tako se među radovima naših vrijednih petaša našlo Dionizijevo kazalište od lego-kockica, a grčku božicu Niku i vrhovni grčki bog Zeus utjelovile su, za ovu prigodu izmijenjene, igračke Barbie i Ken. Učenici su izrađivali prepoznatljive grčke spomenike poput Ateninog hrama, Partenona, kazališta u Epidauru, hrama božice Nike, grčkih stupova (jonskih, dorskih, korintskih), svjetionika u Aleksandriji, svjetionika na Farrosu, i drugih. Pri izradi ovih zahtjevnih skultpura i maketa učenici su prepoznali važnost znanosti i tehnologije u ostvarivanju graditeljskih dostignuća antičke Grčke te primijenili razne matematičke vještine u izradi navedenih graditeljskih primjeraka. Prepoznali su, analizirali i uspoređivali kulturni, religijski, gospodarski i politički utjecaj na tadašnji, ali i suvremeni svijet. Svi su radovi izloženi kao muzejski postav te krase hodnike naše škole. Ponosni smo na njihov rad, bravo, petaši!
Jelena Červenjak Kmoniček, prof.