preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek

Login
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Upisi u 1. razred 2024./2025.

Prijava - online obrazac
https://forms.gle/vG39f3kkXnXCagtGA
 

 

Udžbenici

Kutak podrške

Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:

strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com

e-Dnevnik

hiSTEMory

Školski autobus

 

Školsko zvono

                      

Radovi učenika


Video kutak



Literarni radovi   


 

 

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Školska kuhinja

Jelovnik

 

Škola na mreži

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 8. 2017.

Danas: 7
Natjecanja


Natjecanja

       

Edukativni linkovi

 


Matematika je zabavna

 

 

 


Hrvatski naivci

Povijest
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Srednjovjekovni STEM izazov
Autor: Jelena Červenjak Kmoniček, 27. 10. 2021.

O feudalizmu na stvarni način

Srednjovjekovni STEM izazov

Učenici šestih razreda početak školske godine na satima Povijesti obilježili su kreativno, zorno prikazujući povijesne sadržaje o kojima su tjednima učili. Kao što već svi znaju, život čovjeka u srednjem vijeku nije bio nimalo lak, a naši su šestaši o tome mnogo više saznali sudjelujući u projektnom zadatku Srednjovjekovni STEM izazov. Naime, dobili su zadatak od pristupačnih materijala (poput papira, kartona, grančica, kamenja i sličnoga) izraditi nastambe, izume, razna pomagala u kućanstvu i poljoprivredi, i slično. Učenici su se iskazali kreativnošću i odgovornošću pa smo na prezentaciji mogli vidjeti raznovrsne primjerke srednjovjekovnih sprava, od dvoraca i kućanskih strojeva pa sve do sprava za mučenje, karakterističnih za ono doba. Osobito je važno istaknuti da su učenici s velikim zanimanjem sudjelovali u zadatku koji nije bio jednostavan. Radom na ovom projektu učenici su usvojili povijesna znanja o načinu života i životnim prilikama seljaka, primjenili znanja osmišljenom mjestu stanovanja i uvjetima u kojima su seljaci živjeli, povezivali nove informacije s usvojenim činjenicama o feudalizmu (feudalac, kmet, davanja kmetova)), njegovali vještine za izradu praktičnog rada (primjena matematičkih znanja) i prezentacijske vještine, razvijali originalnost i kreativnost. Ovim putem pohvaljujem sve šestaše za izniman trud i aktivnost u ovom projektu na nastavi Povijesti. 

 

Jelena Červenjak Kmoniček, prof.

 




Priloženi dokumenti:
1657710644834.jpg (638.28 KB)
1657710644861.jpg (1.26 MB)
1657710644879.jpg (1.06 MB)
1657710644893.jpg (816.46 KB)
1657710721940.jpg (974.84 KB)
1657710722003.jpg (611.17 KB)
1657710722030.jpg (716.15 KB)
1657710722056.jpg (999.41 KB)
1657710803058.jpg (1.11 MB)
1657710803087.jpg (1.21 MB)
VID_20211019_120423.mp4 (10.71 MB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju