« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
O feudalizmu na stvarni način
Srednjovjekovni STEM izazov
Učenici šestih razreda početak školske godine na satima Povijesti obilježili su kreativno, zorno prikazujući povijesne sadržaje o kojima su tjednima učili. Kao što već svi znaju, život čovjeka u srednjem vijeku nije bio nimalo lak, a naši su šestaši o tome mnogo više saznali sudjelujući u projektnom zadatku Srednjovjekovni STEM izazov. Naime, dobili su zadatak od pristupačnih materijala (poput papira, kartona, grančica, kamenja i sličnoga) izraditi nastambe, izume, razna pomagala u kućanstvu i poljoprivredi, i slično. Učenici su se iskazali kreativnošću i odgovornošću pa smo na prezentaciji mogli vidjeti raznovrsne primjerke srednjovjekovnih sprava, od dvoraca i kućanskih strojeva pa sve do sprava za mučenje, karakterističnih za ono doba. Osobito je važno istaknuti da su učenici s velikim zanimanjem sudjelovali u zadatku koji nije bio jednostavan. Radom na ovom projektu učenici su usvojili povijesna znanja o načinu života i životnim prilikama seljaka, primjenili znanja osmišljenom mjestu stanovanja i uvjetima u kojima su seljaci živjeli, povezivali nove informacije s usvojenim činjenicama o feudalizmu (feudalac, kmet, davanja kmetova)), njegovali vještine za izradu praktičnog rada (primjena matematičkih znanja) i prezentacijske vještine, razvijali originalnost i kreativnost. Ovim putem pohvaljujem sve šestaše za izniman trud i aktivnost u ovom projektu na nastavi Povijesti.
Jelena Červenjak Kmoniček, prof.