« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Projektni zadatak za sedmaše „Urbanizacija Osijeka“
Šetnja ulicama Osijeka na prijelazu 19./20.st.
Učenici sedmih razreda u sklopu nastave Povijesti i gradiva o industrijskim revolucijama te promjenama u društvu na prijelazu 19. u 20.st. dobili su projektni zadatak iz zavičajne povijesti, točnije istraživanje povijesnih izvora o urbanizaciji Osijeka na prijelazu stoljeća.
Cilj projekta bio je usvajanje povijesnoga gradiva o kulturnoj baštini Osijeka, komparacija sa suvremenim lokacijama te primjena matematičkih vještina u izradi grafova o omiljenim osječkim lokacijama, hrani, slobodnom vremenu, znamenitostima i slično. Ovaj je zadatak bio vrlo složen te je naše sedmaše pretvorio u prave povjesničare, a kasnije i znalce o osječkoj prošlosti te matematičare i statističare za obradu podataka uz nastavnicu Anitu Čorak. Naime, svi su učenici dobili priliku iskazati se na vlastiti način, samostalno i u skupini istraživati i primjenjivati znanje, prikupljati i obrađivati podatke te ih povezivati s onima već poznatima. Kao konačan rezultat ovog opsežnog istraživanja učenici su izradili makete najznačajnijih dijelova grada Osijeka, njihovih ulica, građevina i raznih zanimljivosti. Nakon toga uslijedila je vrlo uspješna prezentacija radova i usvojenoga gradiva na obostrano zadovoljstvo učenika i nastavnice.
Učenici su se u ovom zadatku iskazali samostalnošću, kreativnošću te primjenom znanja. Radovi su izloženi u našem mini-muzeju u školskom holu.
Jelena Červenjak Kmoniček, prof.