« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Tijekom svibnja, u suradnji s učenicima iz OŠ Petra Preradovića iz Zadra i njihovom učiteljicom Anitom Šimac, proveli smo projekt pod nazivom "Učenici kao učitelji". Naši osmaši imali su priliku iskusiti "učiteljski dan" u razredu, gdje su na zadanu temu održali sat svojim kolegama. Učenici su se pritom koristili umjetnom inteligencijom kako bi osmislili sve etape nastavnog sata – od motivacije, preko obrade gradiva, pa sve do zadataka i završnog dijela. Ovaj inovativan pristup omogućio im je da planiraju sat na suvremen način, koristeći tehnologiju koja potiče kreativnost i analitičko razmišljanje.
Ova aktivnost ne samo da je pomogla učenicima razviti važne kompetencije poput javnog nastupa, planiranja i vođenja aktivnosti te suradnje s vršnjacima, već im je omogućila i da uče kako koristiti moderne alate u obrazovanju. Njihovi su kolege imali priliku učiti iz perspektive svojih vršnjaka, što je dodatno obogatilo iskustvo učenja.
Ovakva praksa ne samo da potiče samopouzdanje i razvija komunikacijske vještine, već omogućuje učenicima da preuzmu odgovornost za obrazovni proces. Učitelj u ovom slučaju postaje mentor i podrška, prateći napredak učenika te pružajući povratne informacije. Korištenje umjetne inteligencije unijelo je novu dimenziju u nastavni proces, osnažujući učenike da postanu aktivni sudionici u vlastitom učenju, dok istovremeno stječu vrijedne vještine za budućnost.
Kako je izgledalo u razredu, pogledajte na ovoj poveznici.