preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek

Login
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Upisi u 1. razred 2024./2025.

Prijava - online obrazac
https://forms.gle/vG39f3kkXnXCagtGA
 

 

Udžbenici

Kutak podrške

Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:

strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com

e-Dnevnik

hiSTEMory

Školski autobus

 

Školsko zvono

                      

Radovi učenika


Video kutak



Literarni radovi   


 

 

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Školska kuhinja

Jelovnik

 

Škola na mreži

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 8. 2017.

Danas: 6
Natjecanja


Natjecanja

       

Edukativni linkovi

 


Matematika je zabavna

 

 

 


Hrvatski naivci

Matematika
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kako bi izgledao nastavni sat kada bi ga održao učenik?
Autor: Anita Čorak, 20. 6. 2024.

Tijekom svibnja, u suradnji s učenicima iz OŠ Petra Preradovića iz Zadra i njihovom učiteljicom Anitom Šimac, proveli smo projekt pod nazivom "Učenici kao učitelji". Naši osmaši imali su priliku iskusiti "učiteljski dan" u razredu, gdje su na zadanu temu održali sat svojim kolegama. Učenici su se pritom koristili umjetnom inteligencijom kako bi osmislili sve etape nastavnog sata – od motivacije, preko obrade gradiva, pa sve do zadataka i završnog dijela. Ovaj inovativan pristup omogućio im je da planiraju sat na suvremen način, koristeći tehnologiju koja potiče kreativnost i analitičko razmišljanje.

Ova aktivnost ne samo da je pomogla učenicima razviti važne kompetencije poput javnog nastupa, planiranja i vođenja aktivnosti te suradnje s vršnjacima, već im je omogućila i da uče kako koristiti moderne alate u obrazovanju. Njihovi su kolege imali priliku učiti iz perspektive svojih vršnjaka, što je dodatno obogatilo iskustvo učenja.

Ovakva praksa ne samo da potiče samopouzdanje i razvija komunikacijske vještine, već omogućuje učenicima da preuzmu odgovornost za obrazovni proces. Učitelj u ovom slučaju postaje mentor i podrška, prateći napredak učenika te pružajući povratne informacije. Korištenje umjetne inteligencije unijelo je novu dimenziju u nastavni proces, osnažujući učenike da postanu aktivni sudionici u vlastitom učenju, dok istovremeno stječu vrijedne vještine za budućnost.

Kako je izgledalo u razredu, pogledajte na ovoj poveznici.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju