« Prosinac 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Dan sigurnijeg interneta (Safer Internet Day – SID) obilježava se diljem svijeta svake godine, drugog utorka u veljači. Cilj je promicati sigurniju i odgovorniju upotrebu interneta, posebno među djecom i mladima.
U etwinning projektu ŠTEAMajmo 2 organizirali smo online konferenciju čiji su moderatori bili učenici, sudionici projekta. Učenice 6.a, uz pomoć učiteljice Anite Čorak, osmilile su kahoot kviz za sve sudionike, a pripremili smo i nagrade za pobjednike.
Cilj je konferencije bio poslati snažnu poruku o važnosti prevencije elektroničkog nasilja, stvaranja sigurnog virtualnog okružja i dostupnosti kvalitetnih internetskih sadržaja za djecu i mlade, u čemu mislimo da smo i uspjeli.
Oduševljenost svemirom traje otkad je ljudske civilizacije, a snovi o tome da ćemo postati astronautima prenose se s generacije na generaciju. Već desetljećima inženjeri, arhitekti i imućni biznismeni pripremaju projekte kojima bi svemir približili običnim ljudima pretvarajući ga u turistički proizvod. Međutim, do sada se još nije pronašlo dovoljno praktično rješenje koje bi opravdalo goleme troškove odlaska na takvo putovanje.
O tome i mnogim drugim zanimljivim pitanjima istraživali smo danas na integriranoj nastavi matematike, povijesti i tjelesne kulture, a za uspješnije računanje pozvali smo i fiziku u pomoć!
Učenici 8.razreda odlično su se snašli u raznim ulogama koje su pred njih postavljene. Kako je tema ovogodišnjeg Svjetskog tjedna Svemira „Svemir i poduzetništvo”, jedan od zadataka bio je osmisliti i organizirati putovanje u Svemir i na tu temu izraditi letak. Učenici su trebali prikupiti dosta informacija o načinu i mogućnostima prijevoza u Svemir, što turistima ponuditi od sadržaja u Svemiru te biti kreativni i poduzetni kako bi privukli turiste i ostvarili svoj naum. Proveli su i praktične zadatke trčanja i skakanja na Zemlji te su, pomoću informacija o gravitaciji i kretanju u Svemiru, izračunali kako bi njihov sprint i skok izlgedao na Mjesecu. Prilikom boravka u Svemiru naše tijelo "radi" drugačije, a saznali smo i kako:
Izradili smo lentu vremena važnih ljudskih i životinjskih putovanja u Svemir. I naši preci bili su fascinirani Svemirom, kao i mi sami.
Volimo ovakvu nastavu - kreativnu, zabavnu i vrlo edukativnu.
Za još više info:
https://read.bookcreator.com/bUsT_M40GUOjU3bTX2xkbti50cjU2XqYRhf8pu9nyQA/Fdo9ExfKTouq73WaxhlbDA
Obilježili smo Europski Dan jezika u utorak, 26.rujna na dodatnoj nastavi iz Matematike.
Matematika je univerzalni jezik. Matematičari, znanstvenici i drugi koriste matematiku za komuniciranje pojmova. Matematika opisuje sebe, pojave u stvarnom svijetu i apstraktne pojmove. Simboli i organizacija za oblikovanje jednadžbi isti su u svim zemljama svijeta.
Nakon što smo se upoznali s definicijom jezika i utvrdili da Matematike zaista jest jezik, prešli smo na posao.
Tako smo i mi, kao veliki matematičari, imali zadatak prevesti zadatke riječima u matematički zapis, osmisliti zadatak iz svakodnevne životne situacije na zadanu jednadžbu te prevesti na jezik po izboru.
Kako se aktivnost provodi kroz etwinning projekt „Primjena matematike“, predstavili smo sebe, svoju školu i grad pomoću Vennovih dijagrama.
Više o aktivnosti možete vidjeti na poveznici:
https://wakelet.com/wake/8dtMIceq8rA4VFJHTVzRM
Foto: Govoriš li matematički.png
eTwinning je inicijativa koja omogućava školama i učiteljima iz različitih europskih zemalja da surađuju putem internetskog portala. U sklopu Comenius programa, eTwinning projekti potiču međunarodnu suradnju, razmjenu iskustava i zajedničko učenje. Učitelji i učenici mogu sudjelovati u raznim aktivnostima, razvijati europsku školsku mrežu i stvarati vrijedne projekte.
Jedan od takvih projekata je međunarodni eTwinning projekt “Primjena matematike”, čiji je autor učiteljica Anita Čorak (Hrvatska) i učiteljica Jelena Kenić (Srbija). U ovom projektu, učitelji i učenici iz različitih zemalja surađuju na temama vezanim uz matematiku. Cilj je pokazati da je matematika prisutna u svakodnevnom životu te da se može primijeniti na različite načine.
Također, uključili smo se u međunarodni projekt "ŠTEAMajmo 2" koji je interdisciplinarni projekt te osim matematike i prirodnih znanosti, uključuje i društvene znanosti. U ovom projektu učenici razvijaju praktične vještine i izrađuju različite predmete i igre.
Međunarodni etwinning projekt "The ABCD of mathematicians" obrađuje rad revolucionarnih matematičara koji su nadmašili apstraktnu teoriju kako bi riješili izazove stvarnog svijeta. Od Arhimeda do Zenona iz Eleje, ti su vizionari revolucionirali naš svijet. Bavit ćemo se njihovim genijalnim metodologijama i društvenim utjecajem njihovih otkrića.
Kroz međunarodni etwinning projekt "Mathematical Pathways of Sustainable Goals" istražit ćemo vezu između ciljeva održivog razvoja i matematike. Kroz istraživanje, analizu podataka i aktivnosti rješavanja problema, učenici će razumjeti ulogu matematike u promicanju održivih praksi i odgovorne potrošnje.
Svi navedeni projekti uključuju istraživanje, kreativnost i praktičnu primjenu matematičkih sadržaja. Sudionici rade na zajedničkim projektima, razmjenjuju ideje i razvijaju suradnju. Osim toga, projekt potiče motivaciju učitelja i učenika te razumijevanje raznolikosti europskih kultura i jezika. Suradnja s drugim školama iz različitih zemalja omogućila nam je da razmijenimo iskustva i stvorimo vrijedne materijale za nastavu.