preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek

Login
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Upisi u 1. razred 2024./2025.

Prijava - online obrazac
https://forms.gle/vG39f3kkXnXCagtGA
 

 

Kutak podrške

Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:

strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com

e-Dnevnik

Udžbenici

hiSTEMory

Školski autobus

 

Školsko zvono

                      

Radovi učenika


Video kutak



Literarni radovi   


 

 

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Školska kuhinja

Jelovnik

 

Škola na mreži

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 8. 2017.

Ukupno: 338046
Danas: 31
Natjecanja


Natjecanja

       

Edukativni linkovi

 


Matematika je zabavna

 

 

 


Hrvatski naivci

Hrvatski jezik
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Razigrana lektira
Autor: Marija Stjepanović, 21. 12. 2015.

Da lektira ne mora uvijek biti interpretirana na uobičajen način, pokazali  su učenici 6. a i 6. b razreda interpretirajući  tri legende o Kristu spisateljice Selme Lagerlof. Da uz ovu interpretaciju učenici ne vežu asocijacije dosadno, neda mi se, čemu to… pokazalo se već početkom prosinca kada su dobili upute o radu.


 Njihovo je oduševljenje došlo do izražaja već u trenutku kada su saznali da lektiru ne moraju pisati uobičajeno navodeći likove, citate i druge obvezne elemente interpretacije. S radošću su prihvatili izazov  radeći u šest skupina. Naravno, uvjet je bio da svi učenici pročitaju lektiru. Imenovani su voditelji skupina koji su potom birali svoje suradnike. Bili su zaduženi za organizaciju rada, a niti jedan učenik nije smio biti izostavljen.

Zadatci su bili: osmisliti naslovnicu i napisati preporuku za čitanje, prikazati jednu legendu u obliku stripa, izraditi plakat sa svim sastavnicama dobre interpretacije ili slikokaz, dramatizirati jednu legendu ili scenski uprizoriti. Sve su prezentacije bile izuzetno zanimljive i pokazale koliko je truda i rada uloženo. To se vidjelo i u scenskim uprizorenjima jer su se pobrinuli za kostime i rekvizite, izradi kreativnih i zanimljivih plakata, dramatizacijama, pomno osmišljenim slikokazima.

 U svome su radu primijenili sva znanja iz medijske kulture i jezičnoga izražavanja. Uratke  su predstavili na satu lektire pred povjerenstvom koje smo činile pripravnice Tea i Kata, pomoćnice Nives i Suzana  i ja , njihova učiteljica. Zanimljivo je i da su i učenici vješto ocjenjivali i samoprocjenjivali uratke bez imalo pristranosti čime su pokazali svoju zrelost za ovakve projekte.

 Rezultat je bio iznad svakoga očekivanja, a  „ posljedica“   visoke ocjene upisane u imenik, osmjesi i nestrpljivost da se pokaže pripremljeno. Nije samo povjerenstvo bilo oduševljeno ovakvim načinom rada, oduševljeni su bili i učenici što se čulo iz njihovih komentara na kraju sata i pitanja:“ Kada  ćemo opet ovako interpretirati lektiru?“

Biserka Vajlandić,prof.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju