« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Da lektira ne mora uvijek biti interpretirana na uobičajen način, pokazali su učenici 6. a i 6. b razreda interpretirajući tri legende o Kristu spisateljice Selme Lagerlof. Da uz ovu interpretaciju učenici ne vežu asocijacije dosadno, neda mi se, čemu to… pokazalo se već početkom prosinca kada su dobili upute o radu.
Njihovo je oduševljenje došlo do izražaja već u trenutku kada su saznali da lektiru ne moraju pisati uobičajeno navodeći likove, citate i druge obvezne elemente interpretacije. S radošću su prihvatili izazov radeći u šest skupina. Naravno, uvjet je bio da svi učenici pročitaju lektiru. Imenovani su voditelji skupina koji su potom birali svoje suradnike. Bili su zaduženi za organizaciju rada, a niti jedan učenik nije smio biti izostavljen.
Zadatci su bili: osmisliti naslovnicu i napisati preporuku za čitanje, prikazati jednu legendu u obliku stripa, izraditi plakat sa svim sastavnicama dobre interpretacije ili slikokaz, dramatizirati jednu legendu ili scenski uprizoriti. Sve su prezentacije bile izuzetno zanimljive i pokazale koliko je truda i rada uloženo. To se vidjelo i u scenskim uprizorenjima jer su se pobrinuli za kostime i rekvizite, izradi kreativnih i zanimljivih plakata, dramatizacijama, pomno osmišljenim slikokazima.
U svome su radu primijenili sva znanja iz medijske kulture i jezičnoga izražavanja. Uratke su predstavili na satu lektire pred povjerenstvom koje smo činile pripravnice Tea i Kata, pomoćnice Nives i Suzana i ja , njihova učiteljica. Zanimljivo je i da su i učenici vješto ocjenjivali i samoprocjenjivali uratke bez imalo pristranosti čime su pokazali svoju zrelost za ovakve projekte.
Rezultat je bio iznad svakoga očekivanja, a „ posljedica“ visoke ocjene upisane u imenik, osmjesi i nestrpljivost da se pokaže pripremljeno. Nije samo povjerenstvo bilo oduševljeno ovakvim načinom rada, oduševljeni su bili i učenici što se čulo iz njihovih komentara na kraju sata i pitanja:“ Kada ćemo opet ovako interpretirati lektiru?“
Biserka Vajlandić,prof.