« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Pet poteza poduzetništva za pet
Iskustvo omogućuje trajnije usvajanje znanja i ne može se zamijeniti učenjem iz udžbenika.
Građanski odgoj trebao bi mlade naučiti da postanu odgovorni i aktivni članovi društva, sposobni djelovati za opće dobro i donositi odluke, a to je usvajanje vrijednosti, znanja i vještina, te kako ta znanja iskoristiti u svakodnevnim situacijama. Učeći o poduzetništvu i razvijajući poduzetnički duh, u projektu su sudjelovali učenici 7. a s razrednicom Biserkom Vajlandić. Učenici su kao već pravi mali poduzetnici odradili dobar posao koji je odlično. Osmislili su proizvode, proizveli ih ( uz svesrdnu pomoć baka, mama, teta), izračunali cijenu, osmislili način prodaje, izradili promotivne materijale, učili pregovarati, raditi s novcem, prezentirali sebe i svoj rad u „ pet poteza“.
1. potez - Učenje o poduzetništvu
„Poduzetništvo je gospodarska aktivnost pojedinca ili više partnera da uz određeno ulaganje kapitala i preuzimanje rizika uđe u poslovni pothvat s ciljem stvaranja profita. Poduzetnik odlučuje što, kako i za koga stvoriti i na tržištu realizirati ulazeći u poduzetnički pothvat na svoj trošak i rizik s ciljem stjecanja dobiti.“ (Marijana Vrančić, Budimo poduzetni!) Nakon razgovora o poduzetništvu uopće, izradili su umnu mapu i proučili kakvo je to društveno poduzetništvo za razliku od privatnoga, te koji uvjeti moraju biti zadovoljeni uvjeti da bi se ostvario poduzetnički pothvat( znanje, istraživanje, umrežavanje, hrabrost i vještine).
„Društveno poduzetništvo, za razliku od privatnoga, nema za cilj uvećavanje profita, već stvaranje društvenih vrijednosti uključujući i pomaganje onim skupinama u društvu koje su u riziku od društvene isključenosti „
Osobine poduzetnika: marljivost, upornost, snalažljivost i odgovornost.
Istražio i umnu mapu izradio Ivan Perošević, 7.a
2. potez - Ideje i prijedlozi
O kakvoj će poduzetničkoj akciji biti riječ, dogovorili su se na Satu razrednika. Prva je zamisao bila prodaja vlastitih rukotvorina( svijeće, ukrasi od šuške, ukrasi za božićno drvce) , no brzo se odustalo zbog kratkoće vremena za izradu. Svoje su ideje htjeli provesti u djelo tijekom došašća. Potom je bila ideja da„svoje“ proizvode( kolače i čaj) prodaju u školskome predvorju, no ubrzo je ravnateljica Jagoda Koščević ponudila prodaju na božićnom sajmu s obzirom da je naša škola na korištenje dobila jednu od kućica.
3. potez – Planiranje
Podijeli su se u dva tima: djevojke su preuzele ( u dogovoru s mamama, bakama, tetama) pečenje kolača, a momci će se pobrinuli za pribor potreban za pakiranje, podmetače, papir, vrpce, nabavku čaja, čaša, kuhala… Osobito je bilo zanimljivo biranje čajeva i vrsta kolača koje će prodavati:kranclice, zvjezdice, muffini, kiflice, oblatne... Naravno, trebalo je dogovoriti tko će to pakirati, te kako će se transportirati do kućice na sajmu.
4. potez – Izvršavanje zadataka
Treba naglasiti da je svaki, baš svaki učenik sudjelovao u ovome pothvatu izvršavajući svoj dio zadatka. Kad su kolači bili ispečeni, pakirani su na papirnate podloške s ukrasnim vrpcama. Pokazalo se da ni taj dio posla nije baš jednostavan i bez podrške roditelja( suradnika) nije bilo moguće izvesti. Zadovoljstvu nije bilo kraja kad je sve bilo pripremljeno!
5. potez – Prodaja
Dana 18. Prosinca 2018. u 16 sati otvorili smo „ svoju „ kućicu zajedno četvrtašima i petašima koji su prodavali rukotvorine sa svojim voditeljicama Marinom Vučemilović Šimunović i Silvijom Mašaberg. Djevojke su prodavale čaj i kolače izmjenjujući se prema rasporedu. Lijepo je bilo vidjeti stalnu gužvu ispred kućice, a među prvim kupcima bila je bivša učiteljica 7. a Silvana Stojović, mnogi učenici naše škole s roditeljima.
Naš je poduzetnički pothvat uspio u potpunosti jer smo uspjeli zaraditi dovoljno novca za zajednički izlet iako planiramo još ovakvih akcija kako bismo pomogli nekim učenicima oko odlaska na ekskurziju koja je planirana krajem godine. Pokazalo se da moć i snaga osobnog iskustva ne može biti zamijenjena niti jednom lekcijom iz udžbenika, a zajednički rad donio nam je zadovoljstvo, radost i pokazao kako uz dobru volju možemo učiniti mnogo. Ovo je primjer da se već od sedmog razreda može organizirati i zaraditi - postati pravi poduzetnik!
Borna Kovačić i Lukas Levaković, 7. a