« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Izraditi jesenske šešire za Hrvatski jezik? U prvi trenutak ne čini se uopće povezano. No ako uz svoj jesenski šešir treba smisliti kratku pričicu koju taj šešir (usmeno) pripovijeda, odnosno „glumi“, sve postaje jasnije. Upravo takav zadatak dobili su petašići dajući maha svojoj mašti. Jesen je, pa smo ju lako mogli dočarati jednim ne skupocjenim, ne savršenim, ali slatkim i veselim dodatkom – šeširom.
Uz puno maštovitosti, originalnosti i kreativnosti uživjeli su se u lik gospodina šeširka.
Cilj je projekta bio poticati učenike na kreativnost, maštovitost i razvijanje sposobnosti usmenog izražavanja. Zadatak svakog učenika bio je što bogatije, raznolikije i maštovitije ukrasiti šešir koristeći što više jesenskih plodova, a potom osmisliti priču tog istog šešira koja će biti predstavljena ostatku razreda. Učenici su dobili točne upute i mjerila vrednovanja (izgled šešira, raznolikost plodova, sadržaj priče, izražavanje, ukupan dojam). Sredinom studenoga učenici su donijeli svoje šešire u školu i uistinu pokazali svoju kreativnost jer su se potrudili obogatiti šešire šarenim bojama jeseni.
Veliki broj šešira prikazan je na jesenskoj izložbi u predvorju naše škole i u učionici, a neke od priča možete pročitati ovdje.
Biserka Vajlandić, učiteljica Hrvatskoga jezika