« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Od ljubavi i prijateljstva do zaštite okoliša
Učenici šestih razreda otkrivali su tajne nastanka jedne knjige - od pisanja teksta, ilustriranja pa sve do uvezivanja stranica i korica.
Nastavnica Biserka Vajlandić i pripravnica Mia Žderić organizirale su projekt u kojem su učenici trebali sami izraditi knjigu. Cilj toga zadatka bio je napisati i ilustrirati knjigu koja će promicati životne vrijednosti.
Prvi korak bio je odabrati temu između mnoštva predloženih: ljubav prema zavičaju i domovini, prirodi i životinjama, teme iz ekologije, o pravima i obvezama djece, o prijateljstvu, ljubavi... Zatim napisati tekst i ilustrirati knjigu. Bilo je važno uskladiti omjer teksta i ilustracija. Mali književnici shvatili su da nije jednostavno ni lako napisati knjigu. Nakon toga još je trebalo osmisliti i zanimljivu naslovnicu koja će privući poglede radoznalih čitatelja. Najteži korak ,ipak, bio je majstorski rad – uvezivanje listova i korica knjige. Nakon uloženog velikog truda, ali uz dobro razrađene upute, učeničke prve knjige ugledale su svjetlo dana.
Učenici su svoje knjige prezentirali pred razredom tako što su govorili o temi, likovima, ali nisu otkrivali cijeli tijek radnje kako bi zainteresirali druge učenike da prvo posegnu baš za njihovom knjigom. Vrijeme prezentacije bilo je ograničeno na minutu i na taj su način vježbali usmeno izražavanje, dakle svoj prvi javni govor . Prezentacije su bile vrlo zanimljive i pobudile veliko zanimanje za gotovo svaku knjigu.
Nakon toga knjige su izložene u školskom predvorju, a ova mala izložba pokazuje veliku maštovitost i kreativnost šestaša. Kada izložba završi, najbolje knjige bit će poslane na literarni natječaj Moja prva knjiga. Ostale knjige bit će proslijeđene studentima Hrvatskoga jezika na Filozofskom fakultetu kako bi se i oni upoznali s mogućnostima jezičnoga izražavanja učenika šestih razreda. Knjige će biti vraćene, a potom slijedi čitanje „ od ruke do ruke“ izbor triju najboljih čiji će autori biti nagrađeni , a čime nego dodatnim peticama u imeniku.
Izrada knjiga pokazala se kao ozbiljan, ali ujedno i zanimljiv projekt kakvima se učenici uvijek raduju.
Jelena Šimičić, 6.b