« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Učenici 7.a razreda zajedno s razrednicom Ljiljanom Štanfelj su u petak 8.11. sudjelovali na 16. Festivalu o pravima djece, i to u radionici „S mobitelom ili bez mobitela? Pitanje je sad!“.
Učenici su pogledali kratkometražni film „Prekid“. Tijekom gledanja filma učenici su bili iznenađeni činjenicom da je riječ o „prekidu“ mobitelom. Na to nisu prvotno ni pomislili.
Nakon kraće rasprave o filmu i provedbe aktivnosti „Vrijedi za mene – ne vrijedi za mene“ učenici su u manjim skupinama pisali razloge zašto prekinuti s mobitelom i razloge zašto ne prekinuti s mobitelom. U ovom dijelu su učenici osvijestili činjenicu da je važno odmaknuti se od mobitela i drugih elektroničkih proizvoda jer oni na nas utječu, kako na naše fizičko tako i na mentalno zdravlje. Osvijestili su i činjenicu da je važnije druženje s obitelji i održavanje prijateljskih odnosa puno važnije od mobitela.
Na slikama su prikazani njihovi razlozi zašto prekinuti i zašto ne prekinuti s mobitelom.
učiteljica i razrednica Ljiljana Štanfelj