« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Svjetski dan izumitelja se obilježava svake godine 9. studenog. Učenici petih, šestih i sedmih i osmih razreda su na dodatnoj nastavi Povijesti, Geografije te Biologije sudjelovali u obilježavanju tog dana.
Učenici su istraživali o hrvatskim izumiteljima među kojima se ističu Faust Vrančić , Ivan Blaž Lupis, Ivan Vučetić, Eduard Slavoljub Penkala , skupina Plivinih znanstvenika, Ruđer Bošković, Nikola Tesla, Andrija Mohorovičić, Tomislav Uzelac te brojni drugi.
Uz pomoć alata umjetne inteligencije učenici šestih i sedmih razreda kreirali su vlastite izume. Pri osmišljavanju izuma uvjet je bio da ti izumi trebaju imati uporabnu vrijednost. Učenici su tako kreirali stroj za pisanje zadaće, uređaj koji olakšava učenje, stroj za hranu, svemirski krevet te brojne druge izume.
Uz pomoć alata Monster Mash zone učenici su izradili 3D modele koji su se postavili u knjigu na platformi ARTutor. Skeniranjem slika uz pomoć aplikacije ARTutor učenici su svoje izume promatrali u proširenoj stvarnosti. Uz pomoć alata Luamlabs.ai su kreirali animacije u pokretu na temelju stvorenih fotografija izuma.
U alatu Canvi izradili su zajedničku prezentaciju u kojoj su predstavili važne hrvatske izumitelje i njihove izume.
Učenici su istraživanja o hrvatskim izumiteljima i izumima predstavili učenicima 4.a i 4.b razreda te njihovim učiteljicama. Nakon izlaganja učenici četvrtih razreda su provjerili ono što su doznali rješavanjem radnog listića. Bili su vrlo aktivni te su pokazali da mnogo toga znaju!
Svi zajedno smo uživali u izlaganju i obilježavanju Svjetskog dana izumitelja! Pohvale svim učenicima! 😊