« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Učenici 7.a razreda su i ove godine sudjelovali u obilježavanju 16. Festivala o pravima djece. Festival organizira Udruga za promicanje stvaralaštva i jednakih mogućnosti Alternator iz Zagreba.
Na Satu razrednog odjela učenici 7.a razreda zajedno s razrednicom Ljiljanom Štanfelj su sudjelovali u aktivnostima radionice „Disleksija – što je to?“. Osnovni cilj ove radionice je bio upoznati učenika poteškoćama u učenju koja postoje (na primjeru disleksije) te razvijanje empatije i razumijevanje prema učenicima koji imaju poteškoće u učenju i savladavanju pojedinih nastavnih sadržaja.
Osnovnoškolci iz različitih filmskih klubova diljem Hrvatske snimili su filmove koji progovaraju o problemima s kojima se suočavaju i temama koje su im važne. Nakon što su učenici 7.a pogledali kraći film o disleksiji učenici su u manjim skupinama sudjelovali u zadacima predviđeni ovom radionicom. Učenici su predlagali rješenja problema te se kroz sve aktivnosti poticalo uvažavanje različitosti, empatija te pružanje podrške i razumijevanja međusobno. Učenici su vrlo aktivno sudjelovali u svima etapama radionice.
učiteljica Ljiljana Štanfelj