« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Učenici 6.a razreda su u sklopu Satu razrednika sudjelovali na dvjema radionicama povodom 15. Festivala o pravima djece.
Naziv prve radionice je bio „Velika priča o jednom jedinstvenom i jednoj jedinstvenoj tebi“. Tijekom radionice učenici su gledali kratak film pod nazivom „Nismo znali za Hrvatsku“. Nakon provedenih aktivnosti zaključili smo da svatko od nas ima neku svoju životnu priču koja drugima možda i nije poznata jer često donosimo zaključke na temelju prvog dojma ili na temelju onog što smo čuli od drugog. Svatko ima svoju priču i svatko u toj priči zna kako je njemu /njoj biti glavni lik. Uvijek trebamo pružiti podršku jedni drugima jer ponekad je malo potrebno da nečiju priču učinimo sretnijom.
Druga radionica je nosila naziv „Sve počinje vezanjem vezica“ gdje su učenici također gledali kratak film pod nazivom „Trčanje“. Tijekom radionice smo razgovarali i radili aktivnosti vezane za motivaciju, treniranje, sport i druge aktivnosti.
Na kraju svih aktivnosti zaključili smo da nije važno kojom se sportskom aktivnošću bavimo već je važno da u njoj uživamo i da uvijek dajemo nabolje od sebe. Bavljenje sportom nam pomaže u zdravlju, motivira nas, „tjera“ nas i da pomičemo vlastite granice te da izađemo iz zone komfora. Uči nas da uvijek možemo krenuti ispočetka, a sve počinje samo vezanjem vezica.
učiteljica Ljiljana Štanfelj