preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek

Login
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Upisi u 1. razred 2024./2025.

Prijava - online obrazac
https://forms.gle/vG39f3kkXnXCagtGA
 

 

Kutak podrške

Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:

strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com

e-Dnevnik

Udžbenici

hiSTEMory

Školski autobus

 

Školsko zvono

                      

Radovi učenika


Video kutak



Literarni radovi   


 

 

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Školska kuhinja

Jelovnik

 

Škola na mreži

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 8. 2017.

Ukupno: 331669
Danas: 6
Natjecanja


Natjecanja

       

Edukativni linkovi

 


Matematika je zabavna

 

 

 


Hrvatski naivci

Geografija
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
KORIŠTENJE INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE U PREDMETNOJ NASTAVI
Autor: Marija Stjepanović, 3. 2. 2020.

Učenici Petra Nukić, Alan Jakobfi, Luka Rejo i Lukas Anđelić (6.a) te Tena Terzić (6.b) u sklopu dodatne nastave iz Geografije osmišljavali su kroz prvo polugodište anketu o korištenju informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) u predmetnoj nastavi. Pitanja su učenici pisali koristeći digitalni alat Microsoft Forms, a u tome nam je pomogla učiteljica Ljiljana Štanfelj.

Osnovni cilj je bio prikupiti podatke o korištenju društvenih mreža i digitalnih alata/aplikacija u nastavi, za učenje i u slobodno vrijeme te istražiti koliko učenici provode vremena na internetu.


Prije nego li su učenici ispunili anketu, učenike se upoznalo s ciljem i načinom rada. Pri tome smo izradili i manji letak (izrađen u Adobe Sparku) u kojem je u kratko bilo sve napisano. Anketa je bila u potpunosti anonimna, a učenici su je ispunjavali su na satu Informatike i Geografije.

Rezultati provedene ankete pokazuju okvirne podatke. Anketu je ispunilo ukupno 131 učenik predmetne nastave.  Anketu je ispunilo najviše učenika 7.razreda (37%), potom 8.razreda (24%), 6.razreda (20%) i 5.razreda (19%).

Prema anketi, od ponuđenih primjera IKT-a 61 % učenika najviše upotrebljava mobitel, potom stolno računalo i laptop dok najmanje tablet.

Na pitanje koliko vremena učenici provedu koristeći određeni oblik IKT-a, njih 37% je odgovorilo da provedu od 1 do 3 sata dnevno. Ankete su pokazale da 29% učenika provede od 3 do 5 sati dnevno, a 20% učenika provede čak i više od 5 sati dnevno.

Vrlo je zabrinjavajuća činjenica da veliki broj učenika provede i više od 5 sati dnevno koristeći određeni oblik IKT-a. Tako višesatno korištenje utječe na zdravlje, ali i školski uspjeh učenika. Smatramo da je ovo veliki problem u današnjim generacijama.

Od ponuđenih društvenih mreža za komunikaciju, učenici najviše koriste Instagram i Tik Tok, a najmanje Facebook.

Na pitanje koriste li učenici neki digitalni alat ili digitalnu aplikaciju za učenje, nešto više od polovice anketiranih učenika (56%) je odgovorilo da se ne koriste nikakvim alatom ili aplikacijom za učenje, dok njih 44% ipak koristi određeni alat ili aplikaciju za učenje, a to su sljedeći: platforme izdavačkih kuća (e-sfera), web stranice za slijepe karte (d-maps.com) i online enciklopedije, Kahoot, Wordwall i drugo.

Budući da se u sve škole postepeno provodi reforma Škola za život, a s njome i novi načini i metode rada, vjerujemo da će se uskoro i povećati broj onih učenika koji se koristi određenima alatima ili aplikacijama za učenje. Naravno, uz primjereno, pametno i sigurno korištenje.

 

Napisale: Tena Terzić (6.b) i Petra Nukić (6.a)





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju