« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Učenici Petra Nukić, Alan Jakobfi, Luka Rejo i Lukas Anđelić (6.a) te Tena Terzić (6.b) u sklopu dodatne nastave iz Geografije osmišljavali su kroz prvo polugodište anketu o korištenju informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) u predmetnoj nastavi. Pitanja su učenici pisali koristeći digitalni alat Microsoft Forms, a u tome nam je pomogla učiteljica Ljiljana Štanfelj.
Osnovni cilj je bio prikupiti podatke o korištenju društvenih mreža i digitalnih alata/aplikacija u nastavi, za učenje i u slobodno vrijeme te istražiti koliko učenici provode vremena na internetu.
Prije nego li su učenici ispunili anketu, učenike se upoznalo s ciljem i načinom rada. Pri tome smo izradili i manji letak (izrađen u Adobe Sparku) u kojem je u kratko bilo sve napisano. Anketa je bila u potpunosti anonimna, a učenici su je ispunjavali su na satu Informatike i Geografije.
Rezultati provedene ankete pokazuju okvirne podatke. Anketu je ispunilo ukupno 131 učenik predmetne nastave. Anketu je ispunilo najviše učenika 7.razreda (37%), potom 8.razreda (24%), 6.razreda (20%) i 5.razreda (19%).
Prema anketi, od ponuđenih primjera IKT-a 61 % učenika najviše upotrebljava mobitel, potom stolno računalo i laptop dok najmanje tablet.
Na pitanje koliko vremena učenici provedu koristeći određeni oblik IKT-a, njih 37% je odgovorilo da provedu od 1 do 3 sata dnevno. Ankete su pokazale da 29% učenika provede od 3 do 5 sati dnevno, a 20% učenika provede čak i više od 5 sati dnevno.
Vrlo je zabrinjavajuća činjenica da veliki broj učenika provede i više od 5 sati dnevno koristeći određeni oblik IKT-a. Tako višesatno korištenje utječe na zdravlje, ali i školski uspjeh učenika. Smatramo da je ovo veliki problem u današnjim generacijama.
Od ponuđenih društvenih mreža za komunikaciju, učenici najviše koriste Instagram i Tik Tok, a najmanje Facebook.
Na pitanje koriste li učenici neki digitalni alat ili digitalnu aplikaciju za učenje, nešto više od polovice anketiranih učenika (56%) je odgovorilo da se ne koriste nikakvim alatom ili aplikacijom za učenje, dok njih 44% ipak koristi određeni alat ili aplikaciju za učenje, a to su sljedeći: platforme izdavačkih kuća (e-sfera), web stranice za slijepe karte (d-maps.com) i online enciklopedije, Kahoot, Wordwall i drugo.
Budući da se u sve škole postepeno provodi reforma Škola za život, a s njome i novi načini i metode rada, vjerujemo da će se uskoro i povećati broj onih učenika koji se koristi određenima alatima ili aplikacijama za učenje. Naravno, uz primjereno, pametno i sigurno korištenje.
Napisale: Tena Terzić (6.b) i Petra Nukić (6.a)