« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Pojedini učenici 3.a, 5.a, 5.b i 6.a razreda sudjelovali su na radionici koju su organizirale učiteljice Gabrijela Bilić i Ljiljana Štanfelj povodom obilježavanja Međunarodne "Noći geografije" koja se ove godine održava 5. i 12. travnja.
Radionica je prijavljena na službenim stranicama GeoNight 2024. Events Map.
Noć geografije (GeoNight) je inicijativa koju je prvi put predložio CNFG (Francuski nacionalni geografski odbor) na nacionalnoj razini 2017. godine. Od 2018. godine pa nadalje, inicijativa se proširila na međunarodnoj razini, prvo u Europi, a zatim i šire zahvaljujući Međunarodnoj geografskoj uniji (IGU). Glavni cilj ove inicijative je promocija geografije i geografskih aktivnosti te približiti geografska istraživanja sudionicima i javnosti.
Na početku radionice gledanjem kraćeg videozapisa učenici su doznali što su fosili, o važnosti proučavanja fosila, a potom su i skicirali svoj fosil. Nakon toga, započeli su s izradom fosila.
Fosile su izrađivali na dva načina. Jedan način je bio uz pomoć gipsa i vode, a drugi uz pomoć smjese dobivene od brašna, soli i vode. Svoja zapažanja pri izrađivanu fosila su opisali na radnom listiću.
U ovoj radionici su učenici doznali na koji način nastaju fosili te njihovu važnost u proučavanju i razumijevanju Zemljine geološke prošlosti.
Hvala svim učenicima na sudjelovanju u obilježavanju Noći geografije! 🌍
Učiteljice Gabrijela Bilić i Ljiljana Štanfelj