« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Međunarodni dan žena obilježava se svake godine 8. ožujka. Taj je dan postao sinonim za globalno zalaganje za jednakost i ravnopravnost žena u društvu, kao i ukazivanje na sva njihova postignuća.
Učenici petih i šestih razreda OŠ „Dobriša Cesarić“ Osijek su uz učiteljice Maju Šimić i Ljiljanu Štanfelj obilježili Međunarodni Dan žena različitim aktivnostima.
Prema statističkim podacima s Državnog statističkog zavoda učenici petih razreda su izradili strukturni dijagram udjela žena po županijama sredinom 2022. godine. Učenice su uz pomoć platforme Europeana učenici istraživale o obilježavanju Međunarodnog Dana žena. Uz pomoć slika s platforme Europeana učenice su izradili straničnjake na temu Dana žena.
Na Satu razrednika učenici šestog razreda su također izrađivali straničnjak na temu poznatih žena koje su ostavila trag u društvu i znanosti. O svakoj poznatoj ženskoj osobi su pročitali kratak tekst te na predložak straničnjaka zapisali važnu misao ili činjenicu koju su doznali o toj osobi. Predloške su obojali i ukrasili, a zatim su predloške i plastificirali.
Pojedini učenici šestog razreda su također sudjelovali i u izradi podcasta kojeg su snimili uz pomoć alata Spotifya, u studiju alata Riverside. Tijekom kreiranja podcasta primijenila su se saznanja i vještine naučena tijekom tečaja „The 7Cs of Education“ u sklopu Erasmus+ programa. U podcastu su učenici razgovarali o važnim ženama koje su doprinijele u ravnopravnosti žena u društvu. Poveznica na podcast: https://bit.ly/Podcast2024DANŽENA
Na satu Povijesti su učenici radom u skupinama proučavali kakav je bio položaj žena kroz povijesna razdoblja, potom o borbi za prava žena i zašto se Dan žena obilježava 8. ožujka. Nakon toga, učenici su istraživali poznate žene koje su svojim likom i djelima promijenile svijet. Od najstarijih matematičarki, znanstvenica, vladarica, umjetnica, književnica, aktivistica za ljudska i ženska prava do prve astronautkinje u svemiru, predstavili su njihova dostignuća te su više doznali o njihovim životima i osobnostima.
U velikoj potrazi za znanjem žene su do danas ostvarile veliki napredak i postignuća u svim sferama društva, života i rada. One i dalje nastavljaju otkrivati i istraživati kako bi svijetu podarile nova otkrića.
Autori: učiteljice Maja Šimić i Ljiljana Štanfelj