« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Učenici 5.a i 6.a razreda su sudjelovali u obilježavanja Dana sigurnijeg interneta, 6. veljače 2024. godine koji nosi slogan „Gejmaj sigurno“.
Učenici su sudjelovali u radionici pod nazivom „Suradnjom do uspjeha“. Radionicu je s učenicima provela učiteljica Ljiljana Štanfelj. Osnovni cilj radionice je bio razviti svijest o rizičnim ponašanjima u video igrama te potaknuti razvoj odgovornih navika igranja.
Nakon kraćeg razgovora o video igrama (koje igraju, kada i kako igraju i sl.) učenici su bili podijeljeni u manje skupine. Skupine su se međusobno natjecale, a svi zajedno su prošli kroz savjete za igranje. Savjeti se tiču situacija koje se mogu dogoditi u video igrama, a koje ih mogu razljutiti i rastužiti. Također, učenici su prošli i kroz savjete koji mogu pomoći da igraju bolje, ali na siguran način.
Učenici su vježbali suradnje i komunikacije u natjecateljskom okruženju. Pitanja i odgovori su bili edukativne prirode, a odnosili su se na odgovorne navike igranja video igara te suočavanja s odstupajućim ponašanjima.
Po završetku aktivnosti učenici su ispunjavali evaluacijski obrazac.
Najuspješniji tim u natjecanju s pitanjima o videoigrama u sklopu Dana sigurnijeg interneta 2024. je dobio pohvalnice.
Sve o obilježavanju Dana sigurnijeg interneta možete doznati na sljedećoj poveznici: https://www.dansigurnijeginterneta.org/
učiteljica geografije Ljiljana Štanfelj