« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Učenici 5.a i 5.b razreda su uz pratnju učitelja Silvije Mašaberg, Ivana Markića i Ljiljane Štanfelj u ponedjeljak 12. lipnja bili na jednodnevnom izletu u Zagrebu i Oroslavju.
U Zagrebu smo posjetili ZOO vrt gdje su učenici mogli vidjeti mnogobrojne životinje gotovo sa svih kontinenata, i to različite vrste sisavaca, ptica, gmazova, vodozemaca, riba i beskralješnjaka. U sklopu edukativne radionice „Poseban kao životinja“. Učenici su doznali mnoge činjenice o osnovnim obilježjima različitih životinjskih skupina.
Nakon ZOO vrta put nas je vodio prema Parku u kojem znanost postaje zabava. I doista je bilo tako! Posjetili smo Park znanosti u Oroslavju. Uz predstavljanje raznovrsnih eksponata (zvučna zrcala, glazbena ograda i dr.) učenici su sudjelovali u edukativnoj, ali vrlo zabavnoj interaktivnoj radionici.
Pitate se što smo sve doznali u Parku znanosti? Doznali smo kako razgovarati šaptom na udaljenosti od 20 metara, i „zavrtjeti“ svoju percepciju, potom kako stvarati melodije na glazbenoj ogradi, kako jednim pokretom oživjeti crtane likove, a „pokrenuli“ smo i ples Newtonovih kuglica. Kroz ovu izuzetno zanimljivu i edukativnu radionicu učenici su radili timski i međusobno surađivali što je uvijek važno u svakoj aktivnosti koja se provodi.
Bravo za sve učenike! Sve aktivnosti su uspješno odrađene!
Hvala i svim voditeljima ZOO vrta i Parka znanosti na organizaciji aktivnosti!
učiteljica Ljiljana Štanfelj