« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Drugi plesni zadatak u sklopu eTwinning projekta „Plesom kroz svijet“ bio je upoznati se s kulturnom baštinom Slavonije te uvježbati plesne korake tradicijskog plesa.
Tijekom mjeseca veljače i ožujka učenice Anika, Ema, Larisa i Sara istraživale su kulturnoj baštini – nošnji, plesu i instrumentima. Svoja istraživanja su predstavile prezentacijom učenicima 1.a razreda. Učenice viših razreda su pripremile također i radne listiće. Po završetku njihovog izlaganja učenici 1.a razreda su ponovili naučeno rješavanjem radnim listića.
Učiteljica Glazbene kulture Morana Lakotić je učenicima, koji su uključeni u projekt, pokazala što sve plesači u kulturno-umjetničkom društvu trebaju nositi pri nastupu. Odjeća i razni ukrasi (šticne, dukati) su tradicijski elementi našeg zavičaja.
Nakon što su se učenici upoznali s tradicijskim odjevnim elementima uvježbavali su jednostavnije plesne korake u folkloru. U završnoj plesnoj radionici sve je završilo igranjem stare tradicionalne igre.
Sve aktivnosti smo umetnuli u virtualnu knjigu u alatu BookCreator - Tradicijski ples i običaji.
Učenici su marljivo i složno sudjelovali u svim aktivnostima. Bravo svima!
učiteljica Ljiljana Štanfelj