« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Učenici su obilježili , ni manje ni više, već svoj 100. dan nastave!
Najmlađi učenici su 8. veljače 2023. godine u svoje su klupe sjeli po stoti put. Prisjetili smo se najveselijih dana i svega što smo naučili do sada te što nas sve još čeka. Podsjetili smo se zašto je bitno ići u školu i redovito učiti te što sve očekujemo od nastave, škole i svih djelatnika u njoj.
Učenici su obojili i ukrasili po želji papirnate krune koje su im poslužile kao modni dodatak prilikom fotografiranja u okviru za stoti dan nastave. Osmislili smo također kako bi izgledala njihova majica prigodom stotog dana nastave. Zanimljivo nam je bilo i nacrtati sebe kao stogodišnjaka/stogodišnjakinju. Nakon zanimljivih aktivnosti, učenici su se u skupinama okušali u matematičkoj zimskoj društvenog igri gdje su kroz igru i zabavu ponovili zbrajanje i oduzimanje brojeva do 10 pri čemu su ojačali osjećaj suradništva i pravednosti. Po završetku aktivnosti s učenicima smo proveli evaluaciju.
I učenici petih razreda su zajedno s učiteljicama Geografije, Informatike i Njemačkog jezika sudjelovali u aktivnostima kojima su obilježili 100. dan u školi. Povezujući nastavne sadržaje učenici su sudjelovali u aktivnostima 100 riječi i 100 koraka (100 Schritte und 100 Wörter), a također su uz pomoć Google Earth te na pojedinim mrežnim stranicama istraživali geografske činjenice vezane za broj 100. Doznali smo kroz koje države prolazi 100.meridijan istočno, a kroz koje 100. meridijan zapadno, potom koja je država 100.po površini i sl. Sve države smo također i označavali na slijepoj karti. Po završetku svih aktivnosti učenici su dobili zahvalnice za sudjelovanje u obilježavanju 100. dana u školi te su ispunjavali evaluaciju.
A kao i prvi razredi, i učenici 5.a razreda su se također fotografirali uz okvir za 100. dan nastave.
učiteljica Ljiljana Štanfelj