« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Učenici 5.a razreda zajedno s učiteljima Majom Dumančić - Rora i Ivanom Markićem te razrednicom Ljiljanom Štanfelj priključili su se petodnevnom školskom izazovu s ciljem obilježavanja Tjedna zdravog obroka.
U petodnevnom školskom izazovu učenici su trebali ispuniti pet postavljenih zadataka, a aktivnosti smo svi zajedno osmišljavali. Zadaci su bili sljedeći:
1. POKRENI SVOJ UM - Učenici su osmišljavali doručak prema pojedinim skupinama (doručak s voćem, doručak sa žitaricama i dr.)
2. POKRENI SE - Učenici su istraživali važnost namirnica koje se konzumiraju te način pripreme doručka u pojedinim državama. Učitelj TZK-a je s učenicima podjelo svoje iskustvo prije i nakon treninga.
3. PROUĆI DORUČAK - Učenici su istraživali odakle dolaze namirnice koje konzumiraju za doručak.
4. PRIPREMI DORUČAK - Učenici su pripremali doručak na osnovi namirnica i doručaka koje su istraživali.
5. POTAKNI PROMJENU - Učenici su prikupljali podatke o vrsti i količini hrane koja se ne pojede za vrijeme užine u školi. Svoje ideje za smanjivanje prehrambenog otpada opisali u videozapisu.
Sve aktivnosti smo dokumentirali izradom virtualne knjige u alatu BookCreator i poslali na mail adresu projekta HZJZ-a.
Poveznica virtualne knjige: https://read.bookcreator.com/nKvJdPMRk3VcDow4IwFvTCFPbqq2/FOj3eLX9QA-31qpdvxa49g
U povratnom mailu Tima Živjeti zdravo su pohvalili učenike i njihove aktivnosti te su nam napomenuli da će naše aktivnosti biti dio brušure o sudjelovanju škola u obilježavanju Tjedna zdravog doručka.
Izvršavanjem navedenih aktivnosti smo također dobili i diplomu Živjeti zdravo!
Bravo za sve učenike!! Uspješno ste sve odradili! 👏👏
učiteljica Ljiljana Štanfelj