preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek

Login
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Upisi u 1. razred 2024./2025.

Prijava - online obrazac
https://forms.gle/vG39f3kkXnXCagtGA
 

 

Kutak podrške

Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:

strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com

e-Dnevnik

Udžbenici

hiSTEMory

Školski autobus

 

Školsko zvono

                      

Radovi učenika


Video kutak



Literarni radovi   


 

 

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Školska kuhinja

Jelovnik

 

Škola na mreži

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 8. 2017.

Ukupno: 331607
Danas: 21
Natjecanja


Natjecanja

       

Edukativni linkovi

 


Matematika je zabavna

 

 

 


Hrvatski naivci

Projekti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Na satu Vjeronauka provedena eTwinning aktivnost - PAPIN DAN U ŠKOLI
Autor: Ljiljana Štanfelj, 19. 3. 2021.

U našoj su školi učenici 4.a razreda obilježili Papin dan 16. ožujka na satu Vjeronauka  te su tako  sudjelovali u eTwinning projektu pod nazivom ''Papin dan u školi''.


Proslava Papina dana u Hrvatskoj započela je prije gotovo 100 godina zaslugom bl. Ivana Merza, zaštitnika hrvatske mladeži. Papin da se obilježava ili na datum kad je dotični papa izabran i započeo je svoj pontifikat ili na svetkovinu svetih Petra i Pavla.

U Republici Hrvatskoj Papin dan se obilježava na dan kad je papa izabran za Petrova nasljednika. Stoga, Papin dan pape Franje obilježavamo inače 13.ožujka.

Kako smo mi proslavili Papin dan?

Prvo smo se upoznali sa životom pape Franje gledajući zanimljiv animirani film te predstavu mladih o odrastanju pape Franje. Na kraju smo odigrali kviz i stvaralački se izrazili pišući pjesmice činkvičine o papi Franji.                                                 

Učenici su na satu naučili da je činkvina pjesma od 5 stihova. Pjesmu su učenici osmišljavali na sljedeći način:
- 1. stih je jedna riječ najčešće imenica kojom opisujemo temu
- 2. stih su 2 riječi i to pridjevi koji opisuju imenicu iz 1. stiha
- 3. stih su 3 riječi, najčešće glagoli
- 4. stih je sastavljen od 4 riječi koje izražavaju osjećaje vezane uz temu
- 5. stih je jedna riječ, istoznačnica kojom opet sažimamo bit teme.

Pjesme koju su učenici napisali prikazane su na sljedećoj poveznici u digitalnom alatu Wakelet: https://wakelet.com/i/invite?code=4c0c1c8 .

 

vjeroučiteljica Silvija Mašaberg





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju