« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Učenici u sklopu dodatne nastave iz Geografije marljivo rade na aktivnostima kroz pojedine projekte na eTwinning kroz koje su uključeni. Učenici stvaraju svoje kolekcije koristeći se digitalnim alatom Wakelet, a osim toga kreiraju radove i u drugim digitalnim alatima.
Cilj svih projekata koji se provode u sklopu dodatne nastave iz Geografije, a u koje su učenici uključeni, jest proširiti i produbiti znanje o temama na kojima rade, razvijati toleranciju i međusobno poštivanje za aktivno sudjelovanje te razvijati digitalne i komunikacijske vještine.
Ovdje su prikazani neki od radova koje učenici rade kroz sljedeće projekte:
U projektu „Ljepote moje domovine“ učenici 5.a (Mia V., Sara M., Petra C. i I.Pavičić) te 6.a (Tomislav Š.) i 6.b (Elena D. i Karla S.) razreda stvaraju kolekcije u Wakeletu, ali dodatno još izrađuju digitalne materijale u WordArtu, Mentimeter, Adobe Spark, Padletu, Badgemaker i drugi. Učenici također stvaraju i manje plakate (umne mape) koji se postavljaju u Wakelet.
Učenice 6.b razreda Elena i Karla su također kreirale kratak videozapis o svojm gradu. Videozapis možete pogledati preko sljedeće poveznice:
https://vimeo.com/476171276
U projektu „Žene koje su promijenila svijet“ učenice 7.b razreda (Dina Ć. i Petra L.) i 8.a razreda (Nora B. i Manon T.) razreda stvaraju kolekcije u Wakeletu.
U projektu „Share and learn about other European countries“ učenice 8.b razreda (Ema B. i Matea A.) stvaraju kolekcije u Wakeletu, i to na engleskom jeziku. Osim toga, koriste se i raznim drugim alatima među kojima je i ovaj alat Jigsaw Puzzle u kojemu se online mogu kreirati puzle.
Učenici i dalje marljivo i aktivno kreiraju i stvaraju nove radove te se raduju svim novim aktivnostima.
učiteljica Ljiljana Štanfelj