« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
U projektu su sudjelovali učenici 7.a i 7b. razreda
Uvod
Za potrebe ovog školskog projekta, učenici će istražiti građu i ulogu biljnih i životinjskih stanica.
Cilj je razumjeti ključne razlike između ove dvije vrste stanica te izraditi modele koji će pomoći u vizualizaciji njihovih struktura. Ovaj projekt omogućit će učenicima da kroz praktičan rad i istraživanje lakše savladaju biološke koncepte.
Učenje i istraživanje
Učenici su istraživali određene mrežne stranice kako bi dobili detaljnije informacije o građi, funkcijama i samim procesima koji se odvijaju u stanici.
Izrada modela stanica
Za praktični dio projekta, učenici su izrađivali modele biljnih i životinjskih stanica koristeći različite materijale kao što su stiropor,glina, plastelin, spužva i dr. materijali po vlastitom odabiru. Modeli trebaju uključivati sve glavne dijelove stanice.
Ovaj projekt učenicima omogućava razumijevanje temeljne građe i funkcije stanica kroz teorijski i praktični pristup. Izrada modela omogućava im da vizualiziraju složene procese koji se odvijaju u stanicama, dok istraživački dio širi njihovo znanje o važnosti stanica za sve žive organizme.
Nakon završenog istraživanja i izrade modela biljne i životinjske stanice, modele smo izložili u holu škole.
Olivera Meter