« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Učenici četvrtih razreda su sa svojim učiteljicama Sonjom Koprivnjak i Sandrom Brezovac imali organiziranu izvanučioničku nastavu u prirodi u četvrtak 29. rujna 2016. godine. Takvu izvanučioničku nastavu su imali 6. listopada 2016. godine i treći razredi koje su na lijevu obalu Drave povele učiteljice Marija Abičić i Jelena Oršolić, uz pratnju vjeroučiteljice Silvije Mašaberg i pomoćnice u nastavi Gabrijele Crnjak.
Dan je bio lijep i sunčan. Posjetili smo Kukuruzni labirint u Osijeku. Do labirinta smo išli pješice i trebalo nam je otprilike trideset minuta od škole do cilja. Tamo nam je svima bilo jako zabavno, a najzanimljivije je bilo kada smo sami morali prolaziti kroz labirint i tražiti pastele raznih boja. Vidjeli smo jako puno lijepih stvari: stolice, ležaljke, veliku vreću za sjedenje i jako puno slame. Sve te stvari su izrađene od prirodnih materijala. U labirintu je došao do izražaja naš smisao za orijentaciju. Morali smo pronaći pravi put za izlaz iz labirinta. To nam je bio zanimljiv izazov.
Učenik trećeg razreda Lukas Anđelić nam je ispričao: „Kada smo došli, smjestili smo se na udobnu slamu i pogledali lutkarsku predstavu Mačak u čizmama. Nakon predstave s voditeljicom smo krenuli u labirint. Saznali smo mnoge zanimljivosti o kukuruzu, kako postoji mnoge boje kukuruza. Svaki kukuruz ima muški i ženski cvijet. Zanimljivo je da raste na svim kontinentima, osim na Antartiku. Zabavno je bilo kada smo u skupinama krenuli u potragu za pastelama koje su bile skrivene u labirintu. Sljedeći puta kada budem jeo kokice, sjetit ću se da se one prave od kukuruza kokičara.“ A Iva Galošević (učenica 3.a) nam je ispričala kako je puno toga naučila o kukuruzu i labirintima. Posebno joj se svidjelo ponavljanje naučenog kroz kviz koji je bio organiziran u samom središtu labirinta.
Ispred labirinta se za četvrtaše odvijala radionica za izradu lutkica od slame i radionica bojanja. Sa poludnevnog izleta smo se vratili kući oko podneva. Svima je bilo prelijepo. I učenica Petra Nukić ističe kako je izlet, osim zabavan, bio i poučan. Ovim smo se boravkom u prirodi opustili i odmorili od svakodnevnog učenja. Nadam se da ću izlet još jednom ponoviti s mamom, tatom i bratom, jer mi je stvarno bilo lijepo.
Lara Dominić, 4.b