« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Radionicu znakovnog jezika imali su učenici 4.a i 4.b razreda 22. veljače 2016. godine. Kao i svake godine tako i ove, u četvrtim razredima održava se ova zanimljiva radionica. Radionicu je držala gospođa iz Udruge gluhih i nagluhih Osječko-Baranjske županije.
Naučili smo dvoručnu abecedu za gluhe i par riječi na znakovnom jeziku. Predavačica nam je objasnila da je Hrvatski znakovni jezik sustav vizualnih znakova koji, uz pomoć posebnog položaja šake, orijentacije, položaja i smjera pokreta ruke, tvore smisao riječi. Znakovni jezik se ne izvodi samo rukama, već uključuje i držanje tijela i glave te izraz lica koji daju intonaciju. Cilj radionice bio je naučiti osnove za sporazumijevati se sa gluhim i nagluhim osobama i osvijestiti učenike da su i te osobe jednakopravni članovi našeg društva.
Kroz ovakve radionice članovi udruge unapređuju društveni položaj gluhih i nagluhih osoba. Djeluju na prevladavanju komunikacijskih barijera koje se pojavljuju u svakodnevnom životu gluhe osobe. Na radionici nam je bilo zanimljivo i poučno jer smo se upoznali s komunikacijom gluhih i nagluhih osoba.
Petra Klišanin, 4.b