« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Ovogodišnji projekt školske knjižničarke Snježane Laksar Ljubav za početnike obuhvaća niz aktivnosti učenika 4.a i 4.b razreda i učitelja suradnika ( Marina Vučemilović Šimunić i Maja Farkaš, diplomirane učiteljice razredne nastave, Marina Hojsak, prof. glazbene kulture i Marija Stjepanović, prof. informatike ) tijekom rujna, listopada i studenoga 2014.godine .
U čitateljskom i istraživačkom raspoloženju obilježit ćemo Mjesec hrvatske knjige ( 15. listopada – 15. studenoga ) i Međunarodni dan školskih knjižnica .
Cilj je projekta poticanje čitanja (Zvonimir Balog, Ljubav za početnike, Luko Paljetak, Miševi i mačke naglavačke i druge pjesme, Dobriša Cesarić, Tišina i druge pjesme i Dragutin Tadijanović, Srebrne svirale ) postavljanje problemskih pitanja ( čitamo li rado pjesme za djecu ili ljubavnu poeziju, možemo li u pjesmama pronaći upute za ljubav ), čitanje pjesama naglas, dramatizacija pjesme Umjetno disanje, uvježbavanje recitala Ljubav kao školski predmet i Prvi ljubavni sastanak, likovno, glazbeno ( uglazbiti pjesmu Ljubav Dobriše Cesarića ), pismeno i scensko-dramsko izražavanje, izrada bedževa, osmišljavanje refrena o ljubavu, repanje , izrada maski za scenski nastup,fotografiranje, istraživačko novinarstvo i objavljivanje članka u školskom listu Mlado klasje br. 41., međurazredna prezentacija rezultata istraživanja i zajedničkog rada tijekom projekta, školske izložbe s tijekom realizacije projekta, web vijesti, evaluacija o zadovoljstvu učenika u sudjelovanju ovogodišnjega Projekta poticanja čitanja Ljubav za početnike i druge aktivnosti .
Učenici će na satima razredne zajednice čitati ponuđena djela , u informatičkoj učionici sudjelovati u on-line Nacionalnom kvizu za poticanje čitanja 2014.
Slijede izložbe radova učenika, fotografije događanja koje ćemo objaviti i na web stranici naše škole, ankete , članci u školskom listu Mlado klasje br. 41.
Snježana Laksar, dipl. knjižničar