preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek

Login
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Upisi u 1. razred 2024./2025.

Prijava - online obrazac
https://forms.gle/vG39f3kkXnXCagtGA
 

 

Udžbenici

Kutak podrške

Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:

strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com

e-Dnevnik

hiSTEMory

Školski autobus

 

Školsko zvono

                      

Radovi učenika


Video kutak



Literarni radovi   


 

 

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Školska kuhinja

Jelovnik

 

Škola na mreži

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 8. 2017.

Danas: 55
Natjecanja


Natjecanja

       

Edukativni linkovi

 


Matematika je zabavna

 

 

 


Hrvatski naivci

Razredna nastava

Događanja...
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Razredna nastava na natjecanju Dabar
Autor: Marija Bilić, 14. 11. 2022.

Izazovni zadaci

   Ove godine se natjecanje Dabar u organizaciji udruge Suradnici u učenju uz podršku Hrvatskog saveza informatičara, Visokog učilišta Algebra i CARNET-a, a pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja, održalo u našoj školi 10. studenog 2022. godine. Učiteljice Azra Staščik i Sonja Koprivnjak su s učenicima provele to online natjecanje u informatičkoj učionici.


   Međunarodno se natjecanje Dabar koje promiče informatiku i računalno razmišljanje u Hrvatskoj provodi od 2016. godine. Svake godine je sve više učenika uključeno. Ove godine je u Hrvatskoj sudjelovalo 42 553 učenika, od toga je 40-ak iz naše škole. Sudjelovalo je do pet učenika iz svakog razreda razredne nastave. Učenici 1. i 2. razreda dobili su dvanaest zadatke skupine MikroDabar koje su rješavali 40 minuta, a učenici 3. i 4. razreda dobili su zadatke skupine MiliDabar. Trebalo je dobro promisliti jer su zadaci bili teški, ali zabavni.

   Ovim natjecanjem se potiče razvoj računalnog razmišljanja od prvog razreda osnovne škole kroz rješavanje primjerenih problemskih i logičkih zadataka, stvaranje strategija za analiziranje i rješavanje problema te programiranje čime se postupno uvodi učenike u svijet digitalne tehnologije.

                                                                                               David Slamek, 4.b





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju