« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Zabavno učenje i uvježbavanje
Učenici trećih razreda naše škole 10. listopada 2022. godine sudjelovali su na zabavnoj matematičkoj radionici koju im je povodom Svjetskog dana tablice množenja pripremila nastavnica matematike Anita Čorak i njihove učiteljice Silvana Stojović i Azra Staščik. Svjetski dan tablice množenja (World Multiplication Table Day) je aktivnost koja je nastala na inicijativu poljskog matematičara Andreja Grabowskog koji je i pokretač natjecanja u znanju tablice množenja. Provodi se u mjesecu listopadu.
Glavna je svrha radionice popularizacija zabavnog oblika učenja matematike. Cilj je potaknuti učenike da se prisjete osnovnih pravila i svojstva množenja na zabavan i neobičan način. Radionica je osmišljena kao malo natjecanje. Učenici su se iz oba razreda natjecali u tri kruga. U svakom krugu je bilo pet zadataka koje su kroz igru i zabavu rješavali u vremenski ograničenim uvjetima.
Na zabavan i netipičan način učenici su ponovili i utvrdili tablicu množenja. Nadamo se da će se i u budućnosti obilježavati taj događaj jer učenici rado sudjeluju u takvim aktivnostima.
Lana Šimek, 3.a