« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Teče i teče, teče jedan mali slap,
Što u njem znači moja mala kap?
Tako se nekada pitao Cesarić kada je razmišljao o vodi, a o Danu voda razmišljali su i maleni Cesarići, učenici 2.a razreda. Zajedno s učiteljicom pročitali smo digitalnu slikovnicu Putovanje jedne kapljice.
https://www.storyjumper.com/book/read/101856406/vucemilovicmarina
Naučili smo da se u domu tijekom jednog dana može uštedjeti čak 18 litara vode ako voda ne kapa.
Svaki je učenik izradio svoju slikovnicu „Kapljicu“ te na taj način pomogao da se priča o štednji vode proširi.
Rješavajući matematičke zagonetke izradili smo i piktogram koji nam je pokazao koliko vode dnevno u jednom kućanstvu potroši prosječna obitelj.
Poslušali smo i zapjevali pjesmu o vodi.
Za domaću zadaću učenici su izradili svoju priču o vodi koja je ostala zatočena u boci na smetlištu. Svoju priču simbolično su smjestili kao poruku u boci.
Na satu informatike nastavnik Vanja Dušić upoznao je učenike s programom Jumperstory i izradom digitalne slikovnice. Učenici su tako imali priliku svoju priču o vodi i virtualno prikazati.
Današnjim danom djeca su saznala da je svaka kap vode važna, jer kao što Cesarić kaže na kraju svoje pjesme: „…Taj san u slapu da bi mogao sjati
I moja kaplja pomaže ga tkati.“
Marina Vučemilović, učiteljica 2.a