« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Palačinko dan
Palačinke jelo masno,
ali jako slasno.
Palačinke dolaze!
Ajmo čokolada, ajmo linolada,
Smažimo ih sada.
Proslavimo palačinko dan
Jer svi smo njihov fan.
Ovako je 2. a danas započeo dan. Slagali smo stihove i pjesmicu brzo složili. Pisanju tu nije bio kraj, jer sastavili smo i recept za palačinke. Učenica Lena Pačarek recept je zaključila rečenicom: Dodaj vodu, sol i šećera i gotova je slasna večera.
Obilježili smo dan palačinki i na satu matematike, igrajući razne igrice u skupinama.
Prva skupina je prelazeći ljestve po razredu došla do polovina palačinki koje je trebalo spariti. Na palčinkama su se nalazili zadaci koje je trebalo spojiti.
Druga je skupina imala malene tave i palačinke sa zadacima na njima. Kada učenik palačinku obrne može krenuti na rješavanje matematičkih zadataka riječima.
Treća skupina je dobila tanjur sa zadacima, a u vremenu od tri minute trebali su zadatke pokriti s odgovarajućim palačinkama.
Zadnja skupina je trebala višekratnike broja 2 i 3 poredati od najmanjeg do najvećeg. Višekratnici su bili na palačinkama sakriveni ispod čunjeva. Tako smo stvorili niz višekratnika.
Nakon što su svi učenici prošli sve skupine, učenik s najviše osvojenih bodova u svim igrama osvojio je za nagradu peticu.
Sve je ovo bilo još slađe jer smo danas za užinu i pojeli palačinke s linoladom. Sretan Vam Dan palačinki.
Marina Vučemilović, učiteljica