« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Sve o knjigama, životinjama i biljkama
Naša školska knjižničarka Snježana Laksar posjetila je, tijekom Mjeseca knjige 2020. godine, učenike 3.a i 3.b razreda i njihove učiteljice Mateju Sopić i Sonju Koprivnjak. Na zabavan način naučila nas je nešto novo o knjigama, o otkrivanju novih podataka koje trebamo znati o knjigama. Svi smo sudjelovali u razgovoru, listali knjige i tražili podatke o kojima nam je pričala. Naučila nas je što knjiga sadržava, odnosno od čega je knjiga napravljena. Osnovni dijelovi knjige su: korice, hrbat i listovi. Naučili smo da postoji naslovna stranica na kojoj piše naslov knjige i autor, mjesto izdanja i vrijeme kada je tiskana.
Imali smo i malo natjecanje kako bismo pokazali što smo zapamtili. Bili smo uspješni!
Faunopedija i Florokopedija
Na satu Likovne kulture to novo znanje koristili smo kako bismo izradili svoju razrednu knjigu čudnovatih životinja. Uzeli smo početna slova ili slogove imena neke životinje i spojili ga s dijelom imena druge životinje. Na primjer, imali smo lava i komarca i dobili smo novu životinju: larac. Tako su se pojavile i druge neobične životinje: Goma, Bumsvi, Nosoćak ili Korbar. Te smo nove i neobične životinje crtali crnim flomasterima i bojali smo ih drvenim bojicama. Neke od djevojčica su radile naslovnu stranicu za našu knjigu pa vam sada s ponosom mogu predstaviti Faunopediju : enciklopediju neobičnih životinja .
Knjiga https://issuu.com/knjiznica_os_dcesaric_osijek/docs/faunopedija__3.a
priča o članku https://issuu.com/knjiznica_os_dcesaric_osijek/docs/faunopedija__3.a/s/11464661
Na isti način radili su i učenici 3.b razreda spajajući imena različitih biljaka u izmaštanu biljku.
„ U razredu smo se zabavljali dok smo crtali naše izmišljene biljke. Biljke smo i opisali. Sve crteže smo složili u razrednu knjigu i nazvali ju Florokopedija : enciklopedija biljaka. Izumili smo lijepe, šarene i zabavne biljke“ izjavila je učenica 3.b razreda Lara Došen.
Knjiga https://issuu.com/knjiznica_os_dcesaric_osijek/docs/florokopedija__3.b
priča o članku https://issuu.com/knjiznica_os_dcesaric_osijek/docs/florokopedija__3.b/s/11464744
Zabavili smo se kroz ovakvo učenje i igru i svi bismo htjeli još ovakvih sati nastave.
Katarina Šimičić, 3.a