« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Iako smo u vremenu kada je druženje otežano i zabranjeno, preostalo je da se družimo s matematičkim zadacima. Nije to uobičajeno druženje i učenje, to je igra u kojoj vrijeme i sat traju prekratko, a zabava i želja za pobjedom ne prestaju!
Kockice, papire i olovke svi imamo, potrebno je samo zaviriti u svijet matematike i idejama i zabavi nema kraja. Stoga su 3. 12. mali matematičari iz 2.a obilježili svoj dan. Organizirali smo večer matematike i zabavne radionice u kojima smo kroz igru i zabavu vježbali, razmišljali, zaključivali, kombinirali i tražili rješenja. Radionice su osmišljene kao mala natjecanja. Učenici su se izmjenjivali u radnim centrima, te su tako obišli sve radionice.
U prvoj radionici pod nazivom Matematičke palačinke učenici su imali zadatak da u vremenu od 1 minute okrenu što više palačinki i smjeste na pravo mjesto na svom tanjuru. Na palačinkama su bili zadaci, a na tanjurima rezultati.
U drugoj radionici pod nazivom Matonals krumpirići učenici su imali zadatak na papirnatom krumiriću napisati 3 broja koja su dobili bacanjem kockica, te ih zbrajati i oduzimati dok ne dođu do broja koji se nalazi na vrećici za krumpiriće. Učenik koji se prvi riješi svojih krumpirića je pobjednik.
U trećoj radionici pod nazivom Matematičko pecanje djeca su pecala ribice s brojevima, te ih zbrajali. Učenik je smio upecati samo onoliko ribica koliko je dobio bacajući kocku. Nakon tri kruga učenik s najviše upecanih bodova je pobjedio.
Ni krumpiriće, ni palačinke, a ni ribice nismo pojeli, ali smo se zasladili ovakvim zadacima!
Marina Vučemilović, učiteljica 2.a