« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Povodom izvanučioničnig dana (7.listopada 2014.) učenici osmih razreda posjetili su Gradsko društvo Crveni križ u Osijeku. Učenike je pratila nastavnica matematike, ujedno i razrednica 8.b razreda, Anita Čorak, nastavnica povijesti i razrednica 8.a razreda, Jelena Červernjak Kmoniček, nastavnica biologije i kemije, Olivera Meter te pripravnici Ana Mehak i Dino Kričkić.
Na putu prema odredištu prošli smo najstarije dijelove Industrijske četvrti - polazište našega izleta, OŠ "Dobriša Cesarić", Dunavsku ulicu, zatim smo prešli željeznički most. Došavši do Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek i kina Uranija nastavnica povijesti upoznala nas je sa starim osječkim secesijskim građevinama i predočila nam je razvojni niz gradskog prijevoza (fijakeri- konjski tramvaj- električni tramvaj).
Prije početka radionica koordinator nas je upoznao s osnivanjem Crvenog križa te smo pogledali kratki film koji govori o počecima Crvenoga križa i njegovu osnivaču Henryju Dunantu. On je, potaknut strahotama u talijansko-austrijskom ratu, 1863.godine osnovao prvo nacionalno društvo Crvenoga križa.
Predavanje Trgovanje ljudima
Nakon kratkog filma uslijedilo je predavanje Trgovanje ljudima kojim nam je voditelj htio probuditi svijest te nas potaknuti na razmišljanje o svakodnevnim situacijama iz života. Naučili smo kako prepoznati opasnosti i žrtve trgovanja ljudima. Djeca su najčešće žrtve prosjačenja, muškarci prisilnoga rada, a žene prisilne prostitucije ili drugog oblika seksualnog iskorištavanja.
Voditelj nam je ispričao razne slučajeve s kojima se susretao, a prema radnom iskustvu tvrdi da je trgovina ljudima jedan od najgorih zločina s dugotrajnim posljedicama koje ostavlja na žrtvi.
Dobili smo nekoliko savjeta kako se možemo zaštititi od mogućnosti da i mi postanemo žrtve: na društvenim stranicama ne smijemo prihvaćati zahtjeve ljudi koje ne poznajemo, ne smijemo stupati u kontakt s nepoznatim osobama, ne smijemo dijeliti privatne fotografije i slično.
Radionica Prva pomoć
Druga radionica obuhvaćala je osnove pružanja prve pomoći. Prva pomoć je skup postupaka kojima pomažemo unesrećenom do dolaska službe hitne medicinske pomoći. Volonteri Crvenog križa pokazali su nam primjere nekih slučajeva koji se događaju pri prometnoj nesreći, nezgodi, povrijedi. Nakon njihovih demonstracija uspješno smo to primjenjivali na svojim prijateljima iz razreda te shvatili koliko je pružanje prve pomoći korisno.
Najkorisniji savjeti koji nam mogu pomoći pri pružanju prve pomoći unesrećenom su: stavljanje onesviještenog unesrećenog u bočni položaj radi prohodnosti dišnog puta, zabacivanje glave prema naprijed kako bismo zaustavili krvarenje iz nosa, reanimiranje, odnosno pritiskanje na sredinu prsnoga koša te umjetno disanje, zaustavljanje krvarenja ili ozljede arkade ruskom kapom te i stavljanje tijela u stanje mirovanja, odnosno imobilizacija, u slučaju prijeloma kostiju, opekline, smrzotine, prignječenja.
Zadovoljni i hrabriji na putu kući
Pri završetku radionica svi smo bili sretni jer smo puno toga korisnoga saznali, vidjeli, čuli te s novim i širim znanjem zadovoljno krenuli prema OŠ „Dobriša Cesarić“, Osijek.
Sada shvaćamo koliko je važno očuvanje ljudskih života.
Petra Ivanišić, 8.b