« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Dana 20.ožujka 2014.godine, učenicima 6.a razreda su, na satu razrednika, radionicu pod nazivom Emocije i ja, prijatelja dva održale volonterke Udruge Promovita, u sklopu programa „Ambasadori mira“. Cilj ove radionice jest shvatiti značenje i povezanost naših emocija sa nama samima.
Na početku radionice volonterke su učenicima postavile pitanje kako se osjećaju te pri tome prikazali slike pojedinih izraženih emocija na ploči. Odgovor većine učenika jest bio da se ne osjećaju baš sretno jer su još pomalo uspavani te su pokazali kako se osjećaju prema prikazanim slikama.
Nakon toga učenici su se podijelili u skupine. Svaka je skupina dobila određenu sliku na kojoj je bila prikazana određena situacija. Zadatak svake skupine je bio da prepozna emocije i raspoloženje osoba na slikama te to poveže s prikazanim slikama emocija na ploči. Po završetku zadataka, svaka je skupina prikazala svoju sliku i obrazložila svoj odgovor.
Radionicu su učenici završili igrajući igru pantomime pri čemu su trebali pogađati emocije koje pojedini učenici prikazuju.
I na kraju, volonterke su ponovno upitale učenike kako se sada osjećaju. Sada je odgovor većine učenika bio drugačiji- bili su sretni i zadovoljni!
Učenici su doista sretni što imaju mogućnost sudjelovati u ovakvim zabavnim, ali edukativnim radionicama te se nadaju skorom posjetu volonterki.
Antonela Maljur,6.a