« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Učenici 7.b razreda naše škole sudjelovali su, 16. studenog 2020. godine, u završnoj aktivnosti projekta „Senzibilzacijom do integracije“.
Projektu „Senzibilzacijom do integracije“ cilj je bio aktivnostima pridonijeti suzbijanju diskriminacije i promicanju društva pojedinaca (inkluzivnog društva). U ovom projektu sudjelovali su učenici, njihovi roditelji te učitelji iz osnovnih škola iz Zagreba, Rijeke, Sveti Petar Orehovec i Osijeka. Nositelj ovog projekta je Udruga Alternator iz Zagreba, a nama su u školi glavni poticaj bile knjižničarka Snježana Laksar i učiteljica Ljiljana Štanfelj. Naime, ovaj projekt započeli smo aktivnostima još u prošloj školskoj godini. Prva aktivnost bila je radionica „To smo mi - jednaki, a različiti“ kojoj je cilj bio ukazati na važnost tolerancije u komunikaciji i pristupanju informacijama, te prepoznati i poštivati različitosti u komunikaciji kod slabovidnih i slijepih te nagluhih i gluhih osoba. Druga aktivnost bila je gledanje isječka filma Koko i duhovi koji je u potpunosti prilagođen osobama koje ne vide ( nevideće) ili ne čuju ( nečujuće) te poučavanje o postupcima audiodeskripcije u prilagođenim filmovima za nevideće i nečujuće osobe.
Navedeni projekt priveli smo kraju završnom aktivnošću u zajednici koja je, naravno, bila prilagođena trenutačnoj epidemiološkoj situaciji. Završna aktivnost bio je sastanak na Zoomu i razgovor s mladom slijepom osobom koja nam je odgovorila na naša postavljena pitanja, te nam objasnila kako se snalazi u svakodnevnom životu kao slijepa osoba. U online pozivu smo osim sa slijepom osobom Katarinom Ivkić, kojoj je nadimak Katy, razgovarali i s Katarinom Ivče Farnell koordinatoricom projekta iz Udruge Alternator.
U razgovoru nam je Katy objasnila kako slijepe i slabovidne osobe „gledaju“ i slušaju filmove u kinu do vožnje u javnom prijevozu. Itekako nas je dojmila činjenica da je uspješno završila fakultet, te da živi s bratom u stanu u Zagrebu u kojem i sama može obavljati kućanske poslove. Katy nam je također ukazala na to kako se ponašati i odnositi prema slijepim osobama, na primjer u prometu, a zadivila nas je njezina izvrsna sposobnost snalaženja u online svijetu.
Bila nam je čast razgovarati s tako mladom i uspješnom slijepom osobom koja nas nije samo naučila o odnosima u društvu sa osobama poput nje, nego nas je, primjerima iz svog života, naučila kako trebamo biti uporni i nikada ne odustati. Hvala Katy!
Petra Nukić, 7.b