preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek

Login
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Upisi u 1. razred 2024./2025.

Prijava - online obrazac
https://forms.gle/vG39f3kkXnXCagtGA
 

 

Kutak podrške

Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:

strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com

e-Dnevnik

Udžbenici

hiSTEMory

Školski autobus

 

Školsko zvono

                      

Radovi učenika


Video kutak



Literarni radovi   


 

 

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Školska kuhinja

Jelovnik

 

Škola na mreži

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 8. 2017.

Ukupno: 331715
Danas: 52
Natjecanja


Natjecanja

       

Edukativni linkovi

 


Matematika je zabavna

 

 

 


Hrvatski naivci

Događanja...
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
TO SMO MI - RAZLIČITI A JEDNAKI
Autor: Ljiljana Štanfelj, 28. 2. 2020.

U tjednu od 24. do 28. veljače učenici 6.b i 7.b razreda zajedno sa svojim razrednicima Ljiljanom Štanfelj i Marinom Božićem sudjelovali su u radionici „TO SMO MI – RAZLIČITI A JEDNAKI“. Radionica se provodila u sklopu projekta „Senzibilizacijom do integracije“.

 

 


Cilj ove radionice je istaknuti važnost međusobnog poštivanja i tolerancije u komunikaciji i pristupu informacija, kao i prepoznati različitost u komuniciranju gluhih i slijepih osoba.

Projekt „Senzibilizacijom do integracije“ ima za cilj svojim aktivnostima pridonijeti suzbijanju diskriminacije i promicati inkluzivno društvo. Kroz radionice i druge aktivnosti će se predstaviti s kojim se izazovima susreću djeca i odrasli koji ne čuju i ne vide (gluhe i nagluhe i slijepe i slabovidne osobe). Projekt je usmjeren ka senzibilizaciji djece o potrebama i kapacitetima osoba s invaliditetom koristeći kulturno djelo (film) kao jedan od alata. Kroz projekt ćemo svi zajedno naučiti o problemima i kapacitetima onih koji imaju poteškoće – na proaktivan način, učeći, vježbajući i „stavljajući se u njihove cipele“. U projekt su uključeni učenici osnovnih škola, njihovi roditelji te učitelji iz OŠ Petar Zrinski iz Zagreba; OŠ Pećine iz Rijeke, OŠ Sveti Petar Orehovec i OŠ „Dobriša Cesarić“ iz Osijeka. Nositelj ovog projekta je Udruga Alternator iz Zagreba.

Na početku radionice učenici su bili podijeljeni u 4 skupine. Prema skupinama trebali su razmisliti o tvrdnjama vezanim za gluhe i slijepe osobe. Skupine su svoje odgovore usporedile, a potom su  iznijele svoje stavove o navedenim tvrdnjama. Razrednici su dodatno pojasnili pojedine tvrdnje.

Nakon ove aktivnosti, učenici su imali prilike iskusiti s kojim se teškoćama i izazovima susreću gluhe i slijepe osobe. U komuniciranju u situaciji oštećenja sluha učenici su koristili antifone (slušalice), a u snalaženju u prostoru ako je osoba slijepa koristili su crne poveze za oči.

Po završetku ovih aktivnosti učenici su neverbalnim načinom vrednovali radionicu (palac gore, palac u sredini, palac dolje).

Učiteljica Ljiljana Štanfelj

 

Na slikama je prikazana provedba radionice u 6.b razredu.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju