« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
U tjednu od 24. do 28. veljače učenici 6.b i 7.b razreda zajedno sa svojim razrednicima Ljiljanom Štanfelj i Marinom Božićem sudjelovali su u radionici „TO SMO MI – RAZLIČITI A JEDNAKI“. Radionica se provodila u sklopu projekta „Senzibilizacijom do integracije“.
Cilj ove radionice je istaknuti važnost međusobnog poštivanja i tolerancije u komunikaciji i pristupu informacija, kao i prepoznati različitost u komuniciranju gluhih i slijepih osoba.
Projekt „Senzibilizacijom do integracije“ ima za cilj svojim aktivnostima pridonijeti suzbijanju diskriminacije i promicati inkluzivno društvo. Kroz radionice i druge aktivnosti će se predstaviti s kojim se izazovima susreću djeca i odrasli koji ne čuju i ne vide (gluhe i nagluhe i slijepe i slabovidne osobe). Projekt je usmjeren ka senzibilizaciji djece o potrebama i kapacitetima osoba s invaliditetom koristeći kulturno djelo (film) kao jedan od alata. Kroz projekt ćemo svi zajedno naučiti o problemima i kapacitetima onih koji imaju poteškoće – na proaktivan način, učeći, vježbajući i „stavljajući se u njihove cipele“. U projekt su uključeni učenici osnovnih škola, njihovi roditelji te učitelji iz OŠ Petar Zrinski iz Zagreba; OŠ Pećine iz Rijeke, OŠ Sveti Petar Orehovec i OŠ „Dobriša Cesarić“ iz Osijeka. Nositelj ovog projekta je Udruga Alternator iz Zagreba.
Na početku radionice učenici su bili podijeljeni u 4 skupine. Prema skupinama trebali su razmisliti o tvrdnjama vezanim za gluhe i slijepe osobe. Skupine su svoje odgovore usporedile, a potom su iznijele svoje stavove o navedenim tvrdnjama. Razrednici su dodatno pojasnili pojedine tvrdnje.
Nakon ove aktivnosti, učenici su imali prilike iskusiti s kojim se teškoćama i izazovima susreću gluhe i slijepe osobe. U komuniciranju u situaciji oštećenja sluha učenici su koristili antifone (slušalice), a u snalaženju u prostoru ako je osoba slijepa koristili su crne poveze za oči.
Po završetku ovih aktivnosti učenici su neverbalnim načinom vrednovali radionicu (palac gore, palac u sredini, palac dolje).
Učiteljica Ljiljana Štanfelj
Na slikama je prikazana provedba radionice u 6.b razredu.