preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Dobriša Cesarić" Osijek

Login
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Upisi u 1. razred 2024./2025.

Prijava - online obrazac
https://forms.gle/vG39f3kkXnXCagtGA
 

 

Kutak podrške

Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:

strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com

e-Dnevnik

Udžbenici

hiSTEMory

Školski autobus

 

Školsko zvono

                      

Radovi učenika


Video kutak



Literarni radovi   


 

 

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum
Školska kuhinja

Jelovnik

 

Škola na mreži

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 8. 2017.

Ukupno: 338189
Danas: 9
Natjecanja


Natjecanja

       

Edukativni linkovi

 


Matematika je zabavna

 

 

 


Hrvatski naivci

Događanja...
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
SEDMAŠI U ULOZI UČITELJA
Autor: Marija Stjepanović, 5. 3. 2019.

Mogu li učenici uspješno pripremiti sat lektire? Naravno, vrlo uspješno ! Učenikovo sudjelovanje u pripremanju nastave poželjna je aktivnost u suvremenoj nastavi Hrvatskoga jezika i na taj se način potiče usmjerenost na učenika, njegove potrebe i mogućnosti te izgrađuje povjerenje. Učenik preuzima zadatke za pripremanje nastave, dakle domaće zadaće koje se učenicima unaprijed zadaju. One omogućuju učenikovo pojedinačno i grupno učenje te ga potiču za samoučenje i nastavu. Upravo vođena time, činilo mi se zanimljivim zadati učenicima 7. a i b razreda kreativne zadatke za  dvosat lektire Najljepše priče klasične starine  Gusava Schwaba. Na ovim su satima učenici trebali naučiti što je mit, te uočiti razlike između mita i legende. 


 U zadavanju je tih zadataka osobito važna usmjerenost učenikove pozornosti na određeni problem. Kako se ova lektira ne bi svela na prepričavanje pojedinih mitova, zadala sam učenicima različite zadatke jer ih je bilo potrebno  uputiti što točno trebaju napraviti i s kojim ciljem( u ovome slučaju naučiti što je mit, te ga razlikovati od legende). Imenovani su voditelji skupina koji su potom sami birali suradnike i određenu vrstu zadataka. Imali su mogućnost izbora i svaka je skupina izvlačenjem listića dobila zadatak: osmosmjerka, križaljka, mitska utrka, memory kartice, domino, Crni Petar- poveži i spari. Za izvršenje zadatka imali su tri tjedna, ali, naravno, prije toga trebalo je pročitati zadanu lektiru.

Na samome dvosatu lektire učenici su se natjecali, te prikupljali bodove za svoju skupinu, bilo kao predstavnici skupine ili kao skupina u cjelini.

Sati su bili izuzetno zanimljivi, a sedmaši su svoj zadatak izvrsno obavili. Nešto su novo naučili, pokazali svoju maštovitost, kreativnost, snalažljivost i dobro se zabavili, a o čemu svjedoče  odlične ocjene i fotografije  snimljene na tim satima.

                                                                                               

                                                   Biserka Vajlandić, učiteljica savjetnica





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju