« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Mogu li učenici uspješno pripremiti sat lektire? Naravno, vrlo uspješno ! Učenikovo sudjelovanje u pripremanju nastave poželjna je aktivnost u suvremenoj nastavi Hrvatskoga jezika i na taj se način potiče usmjerenost na učenika, njegove potrebe i mogućnosti te izgrađuje povjerenje. Učenik preuzima zadatke za pripremanje nastave, dakle domaće zadaće koje se učenicima unaprijed zadaju. One omogućuju učenikovo pojedinačno i grupno učenje te ga potiču za samoučenje i nastavu. Upravo vođena time, činilo mi se zanimljivim zadati učenicima 7. a i b razreda kreativne zadatke za dvosat lektire Najljepše priče klasične starine Gusava Schwaba. Na ovim su satima učenici trebali naučiti što je mit, te uočiti razlike između mita i legende.
U zadavanju je tih zadataka osobito važna usmjerenost učenikove pozornosti na određeni problem. Kako se ova lektira ne bi svela na prepričavanje pojedinih mitova, zadala sam učenicima različite zadatke jer ih je bilo potrebno uputiti što točno trebaju napraviti i s kojim ciljem( u ovome slučaju naučiti što je mit, te ga razlikovati od legende). Imenovani su voditelji skupina koji su potom sami birali suradnike i određenu vrstu zadataka. Imali su mogućnost izbora i svaka je skupina izvlačenjem listića dobila zadatak: osmosmjerka, križaljka, mitska utrka, memory kartice, domino, Crni Petar- poveži i spari. Za izvršenje zadatka imali su tri tjedna, ali, naravno, prije toga trebalo je pročitati zadanu lektiru.
Na samome dvosatu lektire učenici su se natjecali, te prikupljali bodove za svoju skupinu, bilo kao predstavnici skupine ili kao skupina u cjelini.
Sati su bili izuzetno zanimljivi, a sedmaši su svoj zadatak izvrsno obavili. Nešto su novo naučili, pokazali svoju maštovitost, kreativnost, snalažljivost i dobro se zabavili, a o čemu svjedoče odlične ocjene i fotografije snimljene na tim satima.
Biserka Vajlandić, učiteljica savjetnica