« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Tijekom siječnja učenici petih razreda upoznali su se s narodnom književnošću - narodnim bajkama, basnama, izrekama, poslovicama, zagonetkama, anegdotama i pripovijetkama, a za lektiru su čitali Šaljive narodne pripovijetke. Osim što su se čitajući nasmijali narodnim mudrostima, sati lektire bili su posebno zanimljivi jer nisu morali pripovijetke interpretirati na uobičajen način. Ovoga puta zadatak je bio jednu od obveznih pripovijedaka ( Ero s onoga svijeta, Košulja zadovoljnog čovjeka i Svijetu se ne može ugoditi) prikazati u obliku slikokaza, stripa ili „ štanicl“.
Većini učenika upravo je ovaj način lektire „ iz štanicla“ bio zanimljiv. Zadatak je bio uzeti papirnatu vrećicu i ilustrirati određenu pripovijetku. U vrećicu je bilo potrebno staviti pet predmeta koje povezuju uz tu lektiru. Gotovo svima bila je zanimljiva pripovijetka o mudrome Eri pa su se u „ štaniclu“ našli razni predmeti povezani s tom pripovijetkom: klip kukuruza, vrećica ili zrno kave, mlinareva kapa, figura i crtež konja, fes ( posebna vrsta kape koju je nosio Ero), slika motike, brašno, vrećica s novcima, dukati… Za svaki su predmet učenici morali objasniti zašto su ga izabrali i uz koji događaj iz pripovijetke ga vežu.
Na kraju je učiteljica Biserka Vajlandić prikazala animaciju ( s glazbom) pripovijetke Svijetu se ne može ugoditi , a svi su ritmu zapljeskali. Sat lektire bio je vrlo zanimljiv. Nadamo se i nekoj sljedećoj lektiri na ovakav način.
Petra Lukić, 5. b