« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Internet je u relativno kratkom periodu postao najpopularniji medij među djecom i mladima. Suvremena ≫digitalna generacija≪ od malih nogu posjeduje odličnu informatičku pismenost i stoga je podložna utjecaju novog medija, što je više nego očito. Nasilje preko interneta, u svijetu poznato kao cyberbullying, opći je pojam za svaku komunikacijsku aktivnost cyber tehnologijom koja se može smatrati štetnom kako za pojedinca, tako i za opće dobro. Tim oblikom nasilja među vršnjacima obuhvaćene su situacije kad je dijete izloženo napadu drugog djeteta ili grupe djece, putem interneta ili mobilnog telefona.
Stoga smo tijekom veljače odlučiti provesti radionice u 5.razredima naše škole s ciljem razvoja učeničke svijesti o vršnjačkom nasilju, ali i nasilju putem interneta, odnosno društvenih mreža. Učenici su tako tijekom dvije radionice pod nazivom „Kako se ponašati na društvenim mrežama“ naučili što znači elektroničko nasilje.
Također, osvijestili su moguće zakonske posljedice u slučaju vršnjačkog nasilja, a posebno nasilja na društvenim mrežama. Učenici su imali mogućnost provjeriti vlastito znanje o korištenju interneta, te posljedicama neprimjerenog ponašanja na društvenim mrežama. Cilj je bio kroz različite aktivnosti osvijestiti dobre i loše strane interneta, upozoriti na opasnosti na mreži te naučiti kako se zaštititi. Istaknuli smo odgovornost za vlastito ponašanje te zajedno osmislili savjete i smjernice za one osobe koje su doživjele elektroničko nasilje. Učenici su tako izradili i plakat kako bi saželi sve što su naučili, osvijestili i što će se truditi primijeniti u vlastitom ponašanju te promicanju tolerancije i prihvaćanja drugih.
Roditelji, možete i vi pomoći svome djetetu u otkrivanju svijeta interneta:
Vaše dijete treba biti svjesno kada i kome može otkriti osobne podatke i to može biti od neprocjenjive važnosti. Razgovarajte sa svojim djetetom o rizicima i mogućim opasnostima koje svijet interneta otvara.
Anita Đuretić, stručna suradnica pedagoginja