« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Svjetski dan čitanja naglas (engl. World Reading Aloud Day) obilježen je 16. veljače 2017. u našoj školi. Radionicu Čitaj naglas, mijenjaj svije(s)t vodili su knjižničarka Andreja Zubac, pripravnica Mirta Miličić i student Gabriel Stubičar. U radionici su sudjelovali učenici 7. a razrednog odjela koji su, uz pomoć voditelja, izvrsno ostvarili zadani cilj U krugu dodaj rečenicu svakom do sebe drugu, u neredu, nastat će smiješna priča u najboljem redu.
Sedmaši su naglas čitali ulomke iz knjige Djevojčica iz Afganistana autorice Deborah Ellis.
Nakon čitanja učenici su, poneseni prizorima iz pročitanih ulomaka, odlučili uputiti pismo-priču djevojčici koja živi strahote rata i prehranjuje svoju obitelj preobučena u dječaka, ali i svoj djeci koja i danas trpe jer odrasli ne znaju ili ne će sukobe riješiti razgovorima.
Svaki učenik, sjedeći u krugu, dodao je rečenicu svakom do sebe drugu i nastalo je pismo-priča potpore, razumijevanja, suosjećanja.
Čitanju naglas pridružili su se i učenici iz produženog boravka sa svojom učiteljicom Marinom Stuhli. Čitali su priče književnica za djecu Nade Iveljić, Željke Horvat-Vukelja, Sanje Pilić i Sanje Lovrenčić. Naši najmlađi čitali su ležeći pod svjetiljkama.
Na ovaj način postali smo dio svjetskoga programa koji okuplja 18 milijuna ljudi online i preko milijun ljudi u 100 zemalja kroz javna događanja. Svjetski dan čitanja naglas u svakoj državi obilježava se drukčije, ovisno o njezinom razvoju, mogućnostima i potrebama.
Matea Obradović i Ante Vuković, 7.a
Pismo djevojčici iz Afganistana:
Draga Parvana,
mi smo učenici 7.a razreda OŠ „Dobriša Cesarić“. Živimo u Republici Hrvatskoj u gradu Osijeku. Sjedimo u krugu u našoj školskoj knjižnici i pišemo ti pismo potpore, razumijevanja i ljubavi. Želimo, kao i ti, mir u svijetu i ravnopravnost među ljudima. Nema riječi kojom bismo ti mogli izreći koliko želimo da i u tvojoj zemlji zavlada mir. Da imamo mogućnost biti važne osobe u svijetu, rado bismo ti pomogli. Izdrži i ne dopusti da u tebi umre nada. Ona je nešto što nas vodi kroz život. Voljeli bismo da možeš doći u naš razred, upoznati se s nama i našom svakodnevnicom. Živahni smo, veseli, razigrani, zaljubljeni. Prošle godine neki od nas upoznali su se s djecom koja su došla iz Sirije i drugih država zahvaćenih ratom i neimaštinom. Smjestili su ih u dom za djecu u kojemu žive i neki od nas. U Hrvatskoj uče hrvatski jezik. Kada ga nauče, možda postanu učenici naše škole. Voljeli bismo da i ti možeš vidjeti, upoznati i spoznati ljepši svijet. Onaj u kojemu su djevojčice i dječaci jednako važni, u kojemu učitelji djeci svaki dan poklanjaju znanje, pažnju i ljubav. U našoj državi svako dijete ima pravo na obrazovanje, a učitelji, knjižničari i roditelji svaki dan nas potiču na čitanje.
Danas obilježavamo Svjetski dan čitanja naglas. Čitamo o tebi, a voljeli bismo da razgovaramo s tobom, da si s nama.
Tvoji prijatelji iz 7. a