« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Uskoro završava Mjesec hrvatske knjige. Tijekom njega smo mi, učenici 4. a i b razreda, čitali tri određene knjige: Kako smo od bankrota spasili mamu i tatu, Gregorov dnevnik: Rodrick rastura i Pobuna Pauline P. Povodom europske godine čitanja naglas koja se obilježava ove godine i mi smo čitali naglas zajedno s našim učiteljicama Marijom Abičić , Jelenom Oršolić i školskom knjižničarkom Snježanom Laksar. Odlučili smo ostalim učenicima prikazati te knjige i potaknuti interes za njihovim čitanjem na jedan zanimljivi način - igrokazom koji smo priredili u predvorju škole 28. listopada 2013. godine. Predstavili smo sve aktivnosti koje smo proveli u Projektu poticanja čitanja 2013. pod nazivomTraži se Lori: čitanje naglas, pisanje dnevnika, refren o liku psu Loriju, likovne radove (kolaži ), maske izrađene za igrokaz, dojmove s održanog on- line Nacionalnog kviza za poticanje čitanja. Na taj način smo obilježili ovogodišnji Međunarodni dan školskih knjižnica.
Igrokaz govori o obitelji Granđelić, likovima iz knjige Kako samo od bankorta spasili mamu i tatu. Programu su se priključili i učenici 3. a razreda s učiteljicom Marinom Vučemilović Šimunović koji su pročitali poticajne sretne misli, to jest kako se treba ponašati i misliti. Sretne misli su osmišljavali svakodnevno nakon čitanja svaki dan druge priče. Učenici četvrtih razreda su čitali svoje dnevnike u kojem su pisali o svom najboljem danu u životu ili što im se taj dan dogodilo. Nekoliko učenika je napisalo dnevnik psa sličnog Loriju (pas iz knjige Kako smo od bankrota spasili mamu i tatu).
Učenici prvih, drugih i trećih razreda čuli su i naše dojmove o tome što smo sve naučili tijekom ovih aktivnosti i kako su nam se svidjele knjige, dramatizacija, likovno stvaralaštvo i on line kviz . Ovaj mjesec (od 15. listopada do 15. studenog )i nadalje maštamo i tražimo psa Lorija koji čita, govori i piše. Još ga nismo pronašli, ali ne odustajemo! Priključite nam se u potrazi za novim avanturama i Vi !
Ines Markulak, 4.a
Dojmovi učenika:
Svidjelo mi se što smo sudjelovali u on-line kvizu u informatičkoj učionici. Zanimljivo je što smo nastupali s igrokazom o Loriju i pred učenicima prvih, drugih i trećih razreda. Lijepo je bilo kada smo osmislili i uvježbavali dramatizaciju. Moja najdraža knjiga je Gregov dnevnik. Preporučila bih da ga pročitaju djeca koja vole čitati. U GISKO-u smo igrokaz prikazali i samom autoru Damiru Mađariću i tada nas je malo uhvatila trema. Bitno je da smo to dobro odradili!
Ines Markulak, 4.a
U Projektu poticanja čitanja Traži se Lori najviše mi se svidio kviz jer su zadaci bili zanimljivi i lagani. Najgorje je bilo kad sam vidjela koliko knjige imaju stranica, ali sve smo pročitali uz pomoć naših učiteljica. Bilo je jako zanimljivo kad smo izvodili igrokaz pred Damirom Mađarićem. Odlično je bilo kad smo na početni prvi sat susreta u Projektu donijeli pse igračke u školu.
Gerarda Solimine, 4.a
Meni se projekt jako svidio. Najviše mi se svidjelo kada smo donijeli pse i čitali knjigu Kako smo od bankrota spasili mamu i tatu . Bilo mi je malo dosadno što smo skoro svaki dan imali probe igrokaza. Zanimljivo mi je bilo kada smo išli u informatičku učionicu i rješavali zadatke iz kviza. Ova godina mi je najzanimljivija otkako idem u školu i nikada mi nije bilo ovoliko zabavno u školi. Imamo kvizove i uz njih uvijek nešto naučimo.
Ana Drda, 4.a
U ovom projektu najviše mi se svidjelo kada smo morali donijeti pse igračke u školu. Bilo je zabavno kada smo čitali knjigu Kako smo od bankrota spasili mamu i tatu. Ponekad je bilo naporno, ali je bilo super što smo se svi družili i sve zajedno radili. Bila sam jako sretna kada smo išli u informatičku učionicu i zajedno rješavali pitanja iz kviza. Bilo je odlično i nadam se da ćemo to ponoviti.
Iva Drda, 4.a
Najviše mi se svidio kviz u informatičkoj učionici, a posebno sam sretan jer sam izvučen kao predstavnik iz naše škole. Nisam to očekivao niti u snu.To mi je poticaj pročitati sve tri zadane knjige kviza. Volio bih sudjelovati u kvizu i sljedeće školske godine i preporučio bih to i drugim učenicima jer je jako zanimljivo.
Gabrijel Prenkpalaj, 4.b
U projektu Traži se Lori najviše sam uživao glumeći u igrokazu o Loriju, glumio sam mačka Roka. Svidio mi se i on-line kviz jer jako volim raditi na računalu. Zadovoljan sam jer smo upoznali pisca Damira Mađarića, a na tom susretu dao sam i intervju za HRT 4 i bio sam na njhovom programu pa su se moji ukućani veselili.Rado bih opet sudjelovao u takvom Projektu, a osobito bih s radošću glumio.
Luka Čurković, 4.b
Svidio mi se susret s piscem u GISKO-u i čitanje naglas u školi jer smo zajedno sudjelovali učenici iz a i b razreda. Uživao sam crtajući likove iz djela. Izradio sam od papirnatih tanjurića mačka Roka i obojio flomasterima. Rad mi je izložen na izložbi.
Rickardo Lumezhi,4.b
Svidjelo mi se sudjelovanje u on-line kvizu. Radovala sam se glumi i našoj uspješnoj dramatizaciji. Svidjele su mi se maske za taj igroka, a bio je zadovoljan našom izvedbom i sam pisac. Voljela bih opet sudjelovati u projektu poticanja čitanja.
Sara Božić, 4.b
Svidjelo mi se kada smo na susretu s piscem razgovarali s piscem i doznali nešto više o njemu i likovima iz romana koji smo čitali. Lijepo mi je bilo dok smo čitali knjigu naglas u razredu.
Ema Orlovac, 4.b
Ovim Projektom poticanja čitanja nastojali smo kod učenika razviti ljubav prema čitanju kao kvalitetnom načinu provođenja slobodnog vremena i potaknuti interes za knjigu. Na privlačan i zanimljiv način učenike smo uključili u model čitanja naglas radi razonode s ciljem razvoja tehnike (vještine) čitanja koje su vrlo važne za njegovo daljnje cjeloživotno učenje. Sudjelovanjem u Nacionalnom kvizu za poticanje čitanja ukazali smo na važnost školske knjižnice kao informacijskog središta škole koja promiče kulturu čitanja. Učenike je najviše motiviralo sudjelovanje upravo u tom kvizu koji se provodio on-line u narodnim i školskim knjižnicama diljem Hrvatske. U sklopu ovog projekta održan je i susret s književnikom Damirom Mađarićem. Taj književni susret je učenicima bio iznimno zanimljiv jer su u ugodnoj atmosferi mogli saznati što ih zanima o Damiru Mađariću i njegovom djelu Kako smo od bankrota spasili mamu i tatu koje su svi učenici zajednički čitali naglas.
Marija Abičić, učiteljica 4.a
Projekt Traži se Lori bio je vrlo zanimljiv i poučan. Djeca su najprije mogla iskazati svoju kreativnost. Posebno bih naglasila likovne radove učenika te njihov trud i zalaganje u dramatizaciji djela Kako smo od bankrota spasili mamu i tatu koje su izveli pred samim piscem Damirom Mađarićem. Istaknula bih i nacionalni kviz koji je održan u našoj školi kojim su djeca pokazala koliko su usvojila pročitana djela. Projekt bih opet ponovila.
Jelena Oršolić, učiteljica 4.b