« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
U Projektu školskih knjižničara: Godina čitanja 2021. sudjelovalo je oko 80-tak projektnih partnera osnovnih i srednjih škola iz Hrvatske, a trajao je od ožujka 2021. do ožujka 2022. Cilj projekta je poticanje čitanja i usvajanja čitateljskih vještina. Projekt je zamišljen kao niz različitih poticajnih i kreativnih aktivnosti u kojima učenici potaknuti čitanjem razvijaju kreativnost i vještinu komunikacije, razvijaju jezične i komunikacijske kompetencije, razvijaju suradnički i timski rad, stvaraju originalne učeničke radove, upoznaju i služe se različitim digitalnim alatima, prezentiraju rezultate svoga rada drugim učenicima i razvijaju kreativnost i maštu.
Tijekom rada na ovom projektu poticanja čitanja, na školskoj razini pod nazivom PPČ Tko mi čita?, školska knjižničarka Snježana Laksar ostvarila je aktivnu suradnju s učiteljicama razredne nastave i učenicima od 1. do 4. razreda. Cilj je bio potaknuti učenike na čitanje i razvijati čitateljske vještine, govorne i komunikacijske kompetencije te razvijati kreativnost i samopouzdanje na javnim nastupima. Učenici su radili individualno (likovni zadaci, neovisno istraživali izvore znanja, izrađivali digitalnu slikovnicu, uvježbavali sviranje udaraljki – mlađi učenici,), skupinski i timski (uvježbavanje kamishibai tehnike pripovijedanja, uvježbavanje ritmičko – plesne izvedbe, uvježbavanje igrokaza, stvaranje postera, online kvizovi, suradnja s učenicima dr. škole u aplikaciji GooseChase ). Rezultati učeničkih uradaka objedinjeni su u video zapisu kao kolaž radova složen u jednu virtualnu priredbu koju možete pogledati na poveznici:http://os-dcesaric os.skole.hr/knji_nica/aktivnosti?news_hk=5396&news_id=1477&mshow=747#mod_news, a istaknuti su i na panoima u razredu i na web stranici škole. Pri tom su učenici kroz igru i na zabavan način razvijali vještine učenja te digitalne i komunikacijske vještine.
Suradnja u ovom projektu ostvarena je između učenika, učiteljica i knjižničarki iz tri osnovne škole: OŠ Popovac, OŠ kralja Tomislava i OŠ “Dobriša Cesarić ”, Osijek. Učenici su uz pomoć knjižničarki i učiteljica razmijenili iskustva i radove koje su napravili tijekom trajanja projekta u zajedničkom padletu te sudjelovali u igri Književna potraga u alatu GooseChase ( rezultati 5 zadataka iz ove igre također su objavljeni u padletu). Učenici su se u takvoj suradnji naučili služiti novom aplikacijom na pametnim uređajima kao i uvidjeti prednosti služenja padletom. Osobito ih je veselila suradnja i upoznavanje s prikazanim radovima i rezultatima učenika vršnjaka iz drugih škola. Više o suradnji s ovim školama na poveznici: http://os-dcesaric-os.skole.hr/knji_nica/aktivnosti?news_hk=5396&news_id=1683&mshow=747#mod_news
Učenici su nakon projekta poboljšali interes za čitanjem, čitateljske vještine, razvili komunikacijske vještine, samopuzdanje, altruističniji odnos prema prijateljima, socijalne vještine. Upoznali su nove digitalne alate i različite načine učenja i interpretacije pročitanog teksta. Kroz igru, ples, igrokaze, stvaranje novih priča i prikaz njihovih uradaka drugim učenicima putem virtualne priredbe učenici su učili na zabavan način.
Više o aktivnostima u projektu možete pšogledati na poveznicama:
http://os-dcesaric-os.skole.hr/knji_nica/aktivnosti?news_hk=5396&news_id=1434&mshow=747#mod_news
http://os-dcesaric-os.skole.hr/knji_nica/aktivnosti?news_hk=5396&news_id=1460&mshow=747#mod_news
Za sudjelovanje u ovom projektu dodijeljena nam je nacionalna Oznaka kvalitete.
Snježana Laksar, prof. i dipl.knjiž.