« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Savjet i podršku možete zatražiti i
putem službenog maila:
strucnasluzba.dobrisacesaric@gmail.com
KVIZ Cesarić u stihu i ilustraciji
VIRTUALNA IZLOŽBA učeničkih likovnih radova:
Cesarić i osječki cesarići
Aktivnosti wakelet
https://wke.lt/w/s/Y5KEMF
RADIONICE „Voćka poslije kiše“
„Spoznanje“ i „Slap"
Radionica s motivima ljubavi i zaljubljenosti
u Cesarićevim pjesmama
Dobriša Cesarić u produženom boravku
DANI DOBRIŠE CESARIĆA U
DODATNOJ NASTAVI GEOGRAFIJE
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Popis SŠ u Osijeku
Elektrotehnička i prometna škola Osijek
Strojarska tehnička škola Osijek
Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek
Graditeljsko – geodetska škola Osijek
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija R. Boškovića Osijek
Ekonomska i upravna škola Osijek
Ugostiteljsko – turistička škola Osijek
Trgovačka i komercijalna škola Osijek
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek
Isusovačka klasična gimnazija Osijek
Prva privatna srednja škola „Gaudeamus“ Osijek
Prosvjetno – kulturni centar Mađara u RH Osijek
Igra Književna potraga
Učenici 4.a razreda sudjelovali su u eTwining projektu školskih knjižničara u Godini čitanja 2021. u koji ih je uključila stručna suradnica knjižničarka Snježana Laksar. Suradnju su ostvarili s učenicima iz još dvije škole: OŠ Popovac i OŠ kralja Tomislava iz Našica.
Zajednička aktivnost za sve učenike odnosila se na igru Književna potraga. Služeći se mobitelima i, u aplikaciji GooseChase, učenici su, podijeljeni u pet skupina, rješavali pet postavljenih zadataka uz pomoć učiteljice Marije Abičić i knjižničarke.
Slagali su svoje ime služeći se predmetima, snimali reklamu kao preporuku najdraže knjige, osmislili pjesmu čiji su stihovi naslovi knjiga iz naše knjižnice, uparili riječi koje se rimuju te slagali riječi koje se sastoje od brojki i slova kao npr. 5ra, 6tar i slično. Rezultate rada učenika sve tri škole mogli su vidjeti na zajedničkoj ploči (Padlet alat).
Tako su učenici razmijenili iskustva i obogatili se novim spoznajama. Suradničko, timsko i istraživačko učenje i služenje digitalnim alatima doprinijelo je razvijanju novih vještina i načina učenja na zabavan način. Suradnja knjižničarki i učiteljica iz više škola doprinosi još većoj kvaliteti u stvaranju novih ideja i materijala koji se mogu primijeniti u cjeloživotnoj edukaciji učenika.
„U suradnji sa školskom knjižničarkom, učenici su na zanimljiv način sudjelovali u međuškolskoj suradnji u eTwinning projektu. Kroz dinamične aktivnosti, služeći se digitalnim alatima pokazali su svoju kreativnost i vještinu usvajanja novih alata i načina učenja. Suradnja učiteljica i knjižničarki u ovom projektu zasigurno obogaćuje nastavni proces“ izjavila je učiteljica razredne nastave Marija Bilić.
Učenici su pokazali zainteresiranost i izvrsno snalaženje u služenju još jednim digitalnim alatom. Književna potraga urodila je originalnim učeničkim stvaralačkim radovima.
Snježana Laksar, prof. i dipl.knjižničar